Europoseł Sylwia Spurek, w przerwach w walce o polską praworządność promuje weganizm. W swojej gorliwości domagała się już zakazu reklamy produktów zwierzęcych, akcyzy na mięso a nawet śniła marzenia o byciu ministrem rolnictwa. Tym razem powodem frustracji Spurek stał się raper będący synem pewnego prawnika i promowany przez niego zestaw dostępny w jednej z sieci fast-food. Europoseł chce dyskusji ws. legalności reklam mięsa.
CZYTAJ TAKŻE:
Spurek chce dyskusji o mięsie
Michał „Mata” Matczak rozpoczyna współpracę z firmą McDonald’s. Raper będzie firmował specjalny zestaw, który niedługo pojawi się w restauracjach amerykańskiej sieci. Informacja wywołała lawinę komentarzy w sieci. Głos zabrała też przeciwniczka mięsa Sylwia Spurek.
A zamiast dyskutować o tym, że Mata reklamuje mięso, może powinniśmy porozmawiać o tym, dlaczego w XXI wieku reklamy mięsa są nadal legalne
— stwierdziła Sylwia Spurek.
Internauci reagują
Pod wpisem europoseł wywiązała się dyskusja. Politycy, komentatorzy oraz internauci zastanawiali się między innymi nad tym, dlaczego reklamy mięsa miałyby być nielegalne.
Jakie są przesłanki, aby były nielegalne?
Może dlatego, że nie wolno łamać prawa i zakazywać tego, co jest zgodne z prawem (wolność gospodarcza - zawieranie umów, w tym wypadku na reklamę oraz wolność osobista, w tym wypadku spożywania tego, co się lubi). Pomyślała Pani o tym?
„Nasze ciało, Nasza sprawa” czy jakoś tak to leciało?
Bo jeśli sprzedaż czegoś jest legalna, to i reklama tego powinna być legalna. Oczywiście są wyjątki, ale raczej marginalne i mocno wątpliwe.
A zamiast dyskutować o tym że reklamy mięsa są nadal legalne może powinniśmy porozmawiać o tym kto na Panią głosował.
Proszę pokazać mi artykuł gdzie piłkarz Manchesteru United reklamuje mięso!
Nie będziemy rozmawiać o głupotach.
Pomysły Sylwii Spurek na „ratowanie” naszej planety i zwierząt są coraz bardziej kontrowersyjne i kuriozalne.
wkt/TT
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/polityka/570471-spurek-znow-chce-delegalizowac-reklamy-miesa