Michał „Mata” Matczak rozpoczyna współpracę z firmą McDonald’s. Decyzja rapera o reklamowaniu wielkiej sieci fastfood spotkała się z żywą reakcją użytkowników Twittera.
CZYTAJ RÓWNIEŻ: Mata, buntownik z McDonald’s, czyli jak wychować biznesmena
Już niedługo w restauracjach amerykańskiej sieci pojawi się specjalny zestaw, firmowany przez syna Marcina Matczaka.
Fakt, że raper będzie współpracował z międzynarodową siecią fastfood wywołała falę komentarzy użytkowników Twittera.
Reakcja internautów
Mata reklamujący McDonalda. Pokolenie pluszowego buntu.
Głos pokolenia: jebać PiS, kup hamburgerka, bo mi na melo nie starcza. To świetne podsumowanie poziomu intelektualnego całej opozycji. P.S. McDonald jest gigantycznym niszczycielem planety. Mata właśnie dołożył kolejna cegiełkę do jej spalenia.
Jeżdżę metrem, jem na Zbawixie i widzę, że pokolenie Maty, to pokolenie słabiaków. Wystraszone, wycackane chudzielce bez odrobiny pewnoście siebie, pełne pisku i histerii. Cały ten zbuntowany Mata z tym kontraktem reklamowym na frytki doskonale się w to wpisuje. McBunt’s i kaska.
To było do przewidzenia, że Mata podpisze kontrakt reklamowy (chociaż Taco tego nie zrobił). Ale że reklamuje POTRÓJNEGO cheeseburgera?? W kraju z ogromnym problem z otyłością dzieciaków, gdzie ludzie jedzą 2x za dużo mięsa a jego hodowla niszczy planetę? Wybiło żenadometr.
Rapuś Mata będzie promował restauracje McDonald’s. Jak zrobi się jeszcze bardziej zbuntowany, to może zatrudnią go w kampanii reklamowej klocków Duplo.
Raper Mata wykorzysta wizerunek taty, w promocji Mc Donald? Genialny PR,na który zasługujemy.
Co by nie mówić, to stary Matczak jako twórca produktu pt. Mata jest skuteczny. Szkoda tylko potencjału młodzieńczego buntu, skoro steruje tym potencjałem stary zgred.
Mata został twarzą McDonald’s. Czy młody raper może niżej upaść?
Sratatatamata, głos buntu pokolenia. Szybko poszło
Miał być kontrowersyjny raper, Skończyło się na nowym New Kids on the Block. Wszystko psieje
Synek prawnika, który mu musiał wymyśleć nawet ksywkę, reklamujący fast food jest „głosem młodego pokolenia” i „buntownikiem”.
mly/Twitter
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/570331-mata-i-mcdonalds-w-sieci-zawrzalo-pluszowy-bunt