Klapki spadają z oczu. Mainstream zaczyna zauważać, że pod rządami PO wszystko staje się PR-owym sukcesem, za którym kryje się „kamieni kupa”.
Premier powinna się zainteresować, co się wyprawia w PKP
—oznajmił w poranku TOK FM Jacek Żakowski.
A wyprawia się sporo. Wystarczą dwa przykłady:
PKP Intercity bije rekordy… spóźnialstwa! Co trzeci pociąg nie przyjechał o czasie
PKP chce poprawić swój wizerunek. Przeznacza na to aż 10 milionów! ZOBACZ WIDEO
Ciekawa rzecz, na którą chciałem zwrócić państwu uwagę
—rozpoczął Jacek Żakowski.
Ci z państwa, którzy oglądają jeszcze telewizję. Pewnie zauważyliście bardzo intensywną kampanię reklamową PKP, nie będę jej cytował, ale trudno jej nie zauważyć. W dzisiejszym „Dzienniku Gazecie Prawnej” troszkę mamy negliżowania tego kupionego PR-owsko sukcesu
—mówił wyraźnie oburzony publicysta.
Otóż w ciągu 5 lat dotacja dla PKP Intercity się podwoiła, a liczba pasażerów spadła o połowę. Jeśli na tym polega sukces, jeśli taki sukces ma być wspierany gigantyczną, kosztowną niezwykle kampanią reklamową z państwowych pieniędzy, bo PKP w dalszym ciągu jest państwowym przedsiębiorstwem, to muszę powiedzieć, że pani premier powinna tam zajrzeć nieco głębiej i zobaczyć, co tam się wyprawia
—zaapelował Jacek Żakowski.
Zobacz jak bardzo się zmieniamy
—słyszymy w reklamach PKP Intercity. Bardzo drogich reklamach. Pasażerowie nie chcą jednak tego sprawdzać i coraz rzadziej jeżdżą PKP.
A co na to przywoływana do porządku pani premier? Nic. Zajęta jest powoływaniem kolejnych pełnomocników…
Czytaj więcej: Kopacz ma nowego doradcę: „Biały Cygan” przywiózł ze sobą ponad 200 ustaw!
ann/tokfm.pl
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/236119-zakowski-przywoluje-ewe-kopacz-do-porzadku-powinna-sie-zainteresowac-co-sie-wyprawia-w-pkp