PKP wkraczają do akcji i będą ratować swój, coraz gorszy w oczach pasażerów, wizerunek. Pendolino nie pomogło, więc pomóc ma kampania wizerunkowa za 10 milionów złotych. PKP SA i PKP Intercity zrzuciły się na kampanię, która ma potrwać do czerwca.
EIC, TLK, REG, IC, KŚ – tego rodzaju skróty widzą pasażerowie wybierając się w podróż koleją. Większość przyznaje, że nie wie właściwie, jakim pociągiem jedzie, ważna jest cena bilety i czas podróży. Wszyscy przewoźnicy to najczęściej dla pasażerów PKP - informuje TVP Info.
Według PKP pora już uświadomić pasażerom, że nie każdy wyjeżdżający na tory pociąg to skład PKP. Są też m.in. Przewozy Regionalne, Koleje Mazowieckie, Koleje Śląskie, które z grupą Polskich Kolei Państwowych nie mają nic wspólnego. Dlatego spółka zdecydowała się na kampanię wizerunkową, która ma nauczyć klientów, które pociągi należą do PKP i jaka jest oferta.
Chcemy zerwać z dotychczasowymi stereotypami dotyczącymi kolei i pokazać, jak wiele się w tym zakresie zmieniło w ciągu ostatnich kilku lat
—zaznaczył Piotr Ciżkowicz, członek zarządu PKP S.A.
Jesteśmy jednym z największych polskich przewoźników, ale nie jedynym, a zatem nie wszystkie pociągi to PKP. Zobacz jak bardzo się zmieniamy i wybierz podroż naszymi pociągami
—dowiadujemy się ze spotu reklamowego.
W ramach kampanii, która potrwa do czerwca, ma ukazać się pięć spotów, a PKP liczy, że pasażerowie będą coraz chętniej korzystać z usług właśnie tego przewoźnika.
10 milionów za odróżnienie PKP od na przykład Przewozów Regionalnych to sporo. Klienci chętniej dowiedzieliby się, że przesiadając się i korzystając z usług rożnych przewoźników mogą kupić jeden wspólny bilet. A na to się nie zanosi…
ann/tvp.info
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/233322-pkp-chce-poprawic-swoj-wizerunek-przeznacza-na-to-az-10-milionow-zobacz-wideo