WNIOSKI
Ilustracja z opisem zaczerpnięta z pracy profesora Marka Czachora.
Po usunięciu około 30 centymetrowej warstwy odłamków, gałęzi i błota wyłoniła się lewa burta wywinięta na zewnątrz kadłuba TU-154M. Takie wywinięcie stanowi podstawowy dowód, iż kadłub samolotu nie przemieszczał się po terenie z prawej do lewej strony, jak sugerował profesor Czachor, lecz w takim stanie opadł na powierzchnię terenu i został przysypany ziemią. Intrygujący jest również fakt, iż wywinięta burta została przygnieciona również innymi odłamkami pochodzącymi z dachu płatowca oraz fragmentami konstrukcji wewnętrznej lewego silnika.
W świetle powyżej analizy, stwierdzenie profesora Marka Czachora, iż „Część kadłuba, o której sądzono, iż jest wywinięta na zewnątrz w obie strony, co miałoby dowodzić eksplozji wewnątrz kadłuba, w rzeczywistości z jednej strony jest wywinięta na zewnątrz, a z drugiej podwinięta do wewnątrz” - jest nieprawdziwe.
ZESPÓŁ ANALIZ SYSTEMOWYCH ZP
Schemat niszczenia części kadłuba TU-154M zaprezentowany w materiałach I Konferencji Smoleńskiej przez profesora Wiesława Biniendę w październiku 2011 roku, jest tożsamy z opracowaniem Zespołu Analiz Systemowych Zespołu Parlamentarnego i dobitnie świadczy o rozpadzie tej części kadłuba w powietrzu na skutek eksplozji.
To co Zespół Parlamentarny Antoniego Macierewicza osiągnął, to coś absolutnie niesamowitego i to w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Przecież te „odrobiny” analizowane przez ZP są w wielu wypadkach wszystkim co mamy. Gregory Makowski – ekspert Federalnej Agencji Lotnictwa USA.
Drukujesz tylko jedną stronę artykułu. Aby wydrukować wszystkie strony, kliknij w przycisk "Drukuj" znajdujący się na początku artykułu.
WNIOSKI
Ilustracja z opisem zaczerpnięta z pracy profesora Marka Czachora.
Po usunięciu około 30 centymetrowej warstwy odłamków, gałęzi i błota wyłoniła się lewa burta wywinięta na zewnątrz kadłuba TU-154M. Takie wywinięcie stanowi podstawowy dowód, iż kadłub samolotu nie przemieszczał się po terenie z prawej do lewej strony, jak sugerował profesor Czachor, lecz w takim stanie opadł na powierzchnię terenu i został przysypany ziemią. Intrygujący jest również fakt, iż wywinięta burta została przygnieciona również innymi odłamkami pochodzącymi z dachu płatowca oraz fragmentami konstrukcji wewnętrznej lewego silnika.
W świetle powyżej analizy, stwierdzenie profesora Marka Czachora, iż „Część kadłuba, o której sądzono, iż jest wywinięta na zewnątrz w obie strony, co miałoby dowodzić eksplozji wewnątrz kadłuba, w rzeczywistości z jednej strony jest wywinięta na zewnątrz, a z drugiej podwinięta do wewnątrz” - jest nieprawdziwe.
ZESPÓŁ ANALIZ SYSTEMOWYCH ZP
Schemat niszczenia części kadłuba TU-154M zaprezentowany w materiałach I Konferencji Smoleńskiej przez profesora Wiesława Biniendę w październiku 2011 roku, jest tożsamy z opracowaniem Zespołu Analiz Systemowych Zespołu Parlamentarnego i dobitnie świadczy o rozpadzie tej części kadłuba w powietrzu na skutek eksplozji.
To co Zespół Parlamentarny Antoniego Macierewicza osiągnął, to coś absolutnie niesamowitego i to w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Przecież te „odrobiny” analizowane przez ZP są w wielu wypadkach wszystkim co mamy. Gregory Makowski – ekspert Federalnej Agencji Lotnictwa USA.
Strona 3 z 3
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/smolensk/272478-kadlub-tu-154m-rozpadl-sie-w-powietrzu-w-wyniku-eksplozji-o-przyczynach-katastrofy-smolenskiej-w-odpowiedzi-prof-czachorowi?strona=3