Największym wydobytym odłamkiem przygniatającym lewą burtę do ziemi był fragment poszycia dachowego TU-154M wraz z wbitą i zakleszczoną z nim blachą osłony obudowy lewego silnika. Pod tą osłoną znajdowała się również konsola wirnika trzeciego stopnia niskiego ciśnienia lewego silnika.
Graficzne oznaczenie krawędzi rozpadu kadłuba TU-154M i wywinięcie burt pomiędzy wręgami nr 50 i 60.
LEGENDA:
-
Kolor żółty - Krawędź kadłuba wzdłuż wręgi nr 50
-
Kolor czerwony - Krawędź kadłuba wzdłuż wręgi nr 60
-
Kolor niebieski - Prawdopodobnie wspólna krawędź rozerwanego poszycia dachowego burty lewej i prawej.
Wywinięty dach z prawą burtą. Strzałką zaznaczono linie okien prawej burty.
LEGENDA
-
Kolor żółty - Krawędź kadłuba wzdłuż wręgi nr 50
-
Kolor czerwony - Krawędź kadłuba wzdłuż wręgi nr 60
-
Kolor niebieski - Prawdopodobnie wspólna krawędź rozerwanego poszycia dachowego burty lewej i prawej.
Prawdopodobnie wspólna krawędź lewej burty oraz dachu z prawą burtą. Być może brakuje fragmentu poszycia w kształcie pasa, odpowiadającemu trasie nadokiennej magistrali klimatyzacyjnej.
Analiza porównawcza. Rozerwane poszycie dachu kadłuba TU-154M pod Smoleńskiem.
Analiza porównawcza. Rozerwane poszycie dachu kadłuba TU-154M pod Donieckiem, na skutek eksplozji materiału wybuchowego.
Drukujesz tylko jedną stronę artykułu. Aby wydrukować wszystkie strony, kliknij w przycisk "Drukuj" znajdujący się na początku artykułu.
Największym wydobytym odłamkiem przygniatającym lewą burtę do ziemi był fragment poszycia dachowego TU-154M wraz z wbitą i zakleszczoną z nim blachą osłony obudowy lewego silnika. Pod tą osłoną znajdowała się również konsola wirnika trzeciego stopnia niskiego ciśnienia lewego silnika.
Graficzne oznaczenie krawędzi rozpadu kadłuba TU-154M i wywinięcie burt pomiędzy wręgami nr 50 i 60.
LEGENDA:
-
Kolor żółty - Krawędź kadłuba wzdłuż wręgi nr 50
-
Kolor czerwony - Krawędź kadłuba wzdłuż wręgi nr 60
-
Kolor niebieski - Prawdopodobnie wspólna krawędź rozerwanego poszycia dachowego burty lewej i prawej.
Wywinięty dach z prawą burtą. Strzałką zaznaczono linie okien prawej burty.
LEGENDA
-
Kolor żółty - Krawędź kadłuba wzdłuż wręgi nr 50
-
Kolor czerwony - Krawędź kadłuba wzdłuż wręgi nr 60
-
Kolor niebieski - Prawdopodobnie wspólna krawędź rozerwanego poszycia dachowego burty lewej i prawej.
Prawdopodobnie wspólna krawędź lewej burty oraz dachu z prawą burtą. Być może brakuje fragmentu poszycia w kształcie pasa, odpowiadającemu trasie nadokiennej magistrali klimatyzacyjnej.
Analiza porównawcza. Rozerwane poszycie dachu kadłuba TU-154M pod Smoleńskiem.
Analiza porównawcza. Rozerwane poszycie dachu kadłuba TU-154M pod Donieckiem, na skutek eksplozji materiału wybuchowego.
Strona 2 z 3
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/smolensk/272478-kadlub-tu-154m-rozpadl-sie-w-powietrzu-w-wyniku-eksplozji-o-przyczynach-katastrofy-smolenskiej-w-odpowiedzi-prof-czachorowi?strona=2