Na stronie internetowej Poczty Polskiej pojawiło się oświadczenie, w którym odniesiono się do doniesień, jakoby naczelniczka poczty z Pacanowa została zwolniona, w związku z interwencją ministra Michała Cieślaka. „Spółka stanowczo protestuje przeciwko przypisywaniu sytuacji kontekstu politycznego i wykorzystywaniu w bieżących sporach politycznych” – podkreślono.
Redakcja portalu wyborcza.pl w Kielcach napisała we wtorek, że naczelniczkę poczty z Pacanowa (Świętokrzyskie) czekają surowe konsekwencje za to, że pożaliła się ministrowi w KPRM ds. samorządu Michałowi Cieślakowi na drożyznę. „GW” napisała, że wybrany do Sejmu ze świętokrzyskiej listy PiS poseł Partii Republikańskiej przyszedł do placówki, by odebrać listy. Naczelniczka poczty w rozmowie z gazetą przyznała, że kiedy go rozpoznała, pożaliła mu się na obecną sytuację związaną z drożyzną.
Cieślak tłumaczył w wydanym we wtorek oświadczeniu, że podczas wizyty na poczcie był uczestnikiem zachowania naczelniczki, „które nie licuje z powagą piastowanego urzędu”. Według ministra kobieta „używała wulgaryzmów oraz słów nieprzystających urzędnikowi państwowemu”. Dodał, że o okolicznościach w trybie regulaminowym powiadomił przełożonego naczelniczki.
Minister powiedział w środę dziennikarzom w Sejmie, że „może zachował się zbyt impulsywnie”.\
Dziś pewnie bym się tak nie zachował; z tego co wiem, ta sytuacja jest wyjaśniana
— dodał.
Oświadczenie Poczty Polskiej
Do całej sytuacji z ministrem Cieślakiem i naczelniczką poczty w tle, odniosła się we wtorek Poczta Polska.
W związku z nieprawdziwymi informacjami, pojawiającymi się w przestrzeni medialnej, Poczta Polska informuje, że naczelniczka Urzędu Pocztowego w Pacanowie pozostaje pracownikiem na niezmienionym stanowisku. Spółka stanowczo protestuje przeciwko przypisywaniu sytuacji kontekstu politycznego i wykorzystywaniu w bieżących sporach politycznych
— czytamy.
W przedmiotowej sprawie Klient wniósł skargę na zachowanie naczelniczki UP w Pacanowie. Zgodnie z obowiązującymi procedurami poprosiliśmy pracowniczkę o ustosunkowanie się do przedstawionych uwag. Od poniedziałku 6 czerwca naczelniczka przebywa na zaplanowanym wcześniej przez siebie urlopie.
— dodano.
Jak podkreślono w oświadczeniu, „dbamy o wysokie standardy obsługi Klienta, dlatego jesteśmy w trakcie wyjaśniania wszelkich okoliczności przywołanej sytuacji”.
Każdą skargę na jakość świadczonych usług rozpatrujemy indywidualnie. Od naszych pracowników wymagamy postępowania zgodnie z obowiązującym w Spółce kodeksem etyki. Poczta Polska dba o kulturę i szacunek wobec innych w miejscu pracy, dlatego nie ignorujemy niepokojących sygnałów, zgłaszanych zarówno przez Pocztowców, jak i Klientów odwiedzających nasze placówki
— zaznaczono.
CZYTAJ RÓWNIEŻ:
mm/PAP/media.poczta-polska.pl
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/polityka/601946-poczta-polska-reaguje-na-zamieszanie-z-naczelnik-z-pacanowa