Strategie cyfrowe, o których myśli branża luksusowa, to prawdopodobnie nowe rozwiązania komunikacyjne – tak zaciekawić opowieścią o produktach, żeby zachęcić do ich zakupu.
Nie, nie i jeszcze raz nie. Wcale nie przepadam za luksusem. Ok, żartuję. Ponoć odrobina luksusu nigdy jeszcze nikomu nie zaszkodziła.
Niedawno napomknęłam tu o książce Bartosza Pacuły „High-end. Dlaczego potrzebujemy doskonałości” (Znak 2023). Angielski zwrot high-end autor przywołuje, by wskazać zjawisko wytwarzania przedmiotów lub usług w sposób, który prowadzi do możliwie ich najdoskonalszej formy końcowej. Impuls, by do tej publikacji wrócić, znalazłam na… stronie PAP. Agencja, powołując się na raport firmy doradczej Deloitte, informuje, że kryzys i niepewność gospodarcza, z którymi mierzą się firmy na całym świecie, nie dotknęły rynku dóbr luksusowych.…
Artykuł dostępny wyłącznie dla cyfrowych prenumeratorów
Teraz za 7,90 zł za pierwszy miesiąc uzyskasz dostęp do tego i pozostałych zamkniętych artykułów.
Kliknij i wybierz e-prenumeratę.
Wchodzę i wybieramJeżeli masz e-prenumeratę, Zaloguj się
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/tygodniksieci/662932-zart-tysiaclecia-luksusy-dla-wszystkich