Historia romansu dwójki znanych prezenterów TVP doskonale wpisuje się w trwający obecnie w Polsce medialny i społecznościowy nurt, który można określić mianem promocji kultury rozwodu. Dlaczego tak się dzieje?
Mamy nową parę w świecie celebrytów. Ich historia już od dłuższego czasu nie opuszcza pierwszych stron tabloidów. To dziennikarz sportowy Maciej Kurzajewski i aktorka Katarzyna Cichopek, znane twarze z małego ekranu (razem prowadzą program „Pytanie na śnadanie” w TVP). Ich nowo odnaleziona miłość nieustanie łaskocze wyobraźnię czytelników polskich brukowców, a wszystko zaczęło się od jednej relacji z Ziemi Świętej dla dwójkowej audycji śniadaniowej.
Słynna para dołączyła do porannego programu z Izraela, gdzie razem podróżowali. Było to publiczne ogłoszenie związku, o którym do tej pory tylko spekulowano. Uśmiechając się, opowiadali o swojej miłości i szczęściu, nowym etapie w życiu, zamknięciu poprzednich oraz o tym, jak wielki wpływ na ich uczucia ma to wyjątkowe miejsce.…
Artykuł dostępny wyłącznie dla cyfrowych prenumeratorów
Teraz za 5,90 zł za pierwszy miesiąc uzyskasz dostęp do tego i pozostałych zamkniętych artykułów.
Kliknij i wybierz e-prenumeratę.
Wchodzę i wybieramJeżeli masz e-prenumeratę, Zaloguj się
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/tygodniksieci/618347-czy-rozwod-jest-cool-promocja-kultury-rozwodu