C Spire nie kryje oburzenia profanacją Ostatniej Wieczerzy na ceremonii otwarcia Igrzysk Olimpijskich. Amerykańska firma wyciąga konsekwencje i wycofuje swoje reklamy z wydarzenia.
Byliśmy zszokowani kpiną z ‘Ostatniej Wieczerzy’ podczas ceremonii otwarcia Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. C Spire wycofuje nasze reklamy z Igrzysk Olimpijskich
— poinformowała amerykańska firma, która jest szóstą co do wielkości firmą telekomunikacyjną w USA.
Profanacja Ostatniej Wieczerzy
Podczas ceremonii otwarcia igrzysk olimpijskich w Paryżu zadrwiono z chrześcijaństwa, przedstawiając „tęczową” parodię Ostatniej Wieczerzy, z drag queens w rolach głównych.
Twórcy spektaklu, w którym wystąpiło 2 tys. tancerzy, muzyków, aktorów i akrobatów, mieli przypomnieć — przynajmniej w założeniu — znane na całym świecie symbole kultury francuskie, takie jak Katedra Notre-Dame, odbudowywana po pożarze z 2019 roku, piosenki Edith Piaf, kankan, rewolucja 1789 roku, pokazy mody… a wśród nich znalazła się „tęczowa” parodia Ostatniej Wieczerzy, najprawdopodobniej w nawiązaniu do obrazu Leonarda da Vinci.
CZYTAJ WIĘCEJ:
nt/X
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/swiat/700513-amerykanska-firma-wycofuje-reklamy-z-igrzysk-olimpijskich