Amerykańska sieć marketów Target przygotowała skandaliczną kolekcję na „LGBT Pride Month”. Na sklepowe półki trafiło ponad dwa tysiące produktów o tematyce LGBT, także dla dzieci w wieku niemowlęcym. W internecie pojawiła się petycja, a klienci zapowiedzieli bojkot sklepów. Target zdecydował się na wycofanie ze sprzedaży niektórych artykułów i wprowadzeniu zmian w towarze.
Promocja LGBT wśród dzieci
Produkty „Pride” obejmujące ponad 2000 artykułów, w tym odzież, książki, muzykę i wyposażenie domu, są w sprzedaży w sieci Target od początku maja. Sieć oferowała w swoim asortymencie szereg książek LGBT dla dzieci, takich jak „Bye Bye, Binary” i „What Are Your Words?”. Książki te instruują dzieci, w jaki sposób mają używać zaimków transpłciowych. W ofercie pojawiły się także kostiumy kąpielowe „przyjazne do zakładania” - pozwalające na ukrycie genitaliów lub piersi.
W mediach społecznościowych wybuchła burza, a klienci zapowiedzieli bojkotowanie sieci. Z kolei aktywiści oskarżyli Target o indoktrynację dzieci wskazując, że to „wysoce nieodpowiednie i niepokojące”.
Target przenosi produkty
Firma, nie chcąc podzielić losu piwa Bud Light, nakazała pracownikom sklepów przestawić artykuły „LGBT Pride” w dalsze części placówek handlowych – poinformował Fox News. Kroki te podjęte głównie w placówkach zlokalizowanych w stanach Arkansas, Georgia oraz Południowa Karolina. W innych lokalizacjach, a także na stronie sieci Target, produkty, które są promowane z okazji „LGBT Pride month” są standardowo prezentowane w widocznych miejscach. Jednak zdaniem rzeczniczki Targetu Kayli Castaneda, produkty wycofywane są ze wszystkich sklepów i strony internetowej.
Od czasu wprowadzenia tegorocznej kolekcji doświadczyliśmy zagrożeń wpływających na poczucie bezpieczeństwa i dobrego samopoczucia członków naszego zespołu podczas pracy. Biorąc pod uwagę te niestabilne okoliczności, dostosowujemy nasze plany, w tym usuwamy przedmioty, które były w centrum najbardziej znaczących zachowań konfrontacyjnych
– poinformował w oświadczeniu Target.
Przypomnijmy, że konsumenci zaczęli bojkotować piwo Bud Light - najlepiej sprzedającą się markę piwa w USA, po tym, jak do reklamy zaangażowano transseksualną gwiazdę TikToka Dylana Mulvaneya.
CZYTAJ TAKŻE:
wkt/FOX News/WSJ
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/swiat/647878-target-sprzedawal-ubrania-dla-niemowlat-z-haslami-lgbt