Czyżby prezydent Stanów Zjednoczonych znalazł nowy sposób na walkę z pandemią koronawirusa? Amerykańska administracja rozpoczęła nową kampanię zachęcającą do szczepień przeciwko Covid-19. Zatrudniła do niej… tiktokera, który w damskich ubraniach biega po Białym Domu.
CZYTAJ TAKŻE:
Tiktoker zachęca do szczepień
Prawie trzy czwarte wszystkich hrabstw w USA uznaje się za obszary intensywnego rozprzestrzenia się koronawirusa. Dramatyczna sytuacja panuje w Nowym Jorku, gdzie w ciągu ostatniego miesiąca liczba przyjęć do szpitali zakaźnych wzrosła o 229 proc.
Rządzący na całym świecie prześcigają się w wymyślaniu sposobów na zachęcenie do przyjmowania szczepionki przeciwko Covid-19 - nagrody pieniężne, loterie, dni wolne, darmowe posiłki, kupony rabatowe - to tylko niektóre z nich. Chęć do szczepień spada wraz z wiekiem, dlatego administracja Bidena skierowała do najmłodszych najnowszą akcję promocyjną, do której zatrudniono 50 wpływowych influencerów, którzy mają dotrzeć do grupy młodych ludzi w wieku 12-18 lat z przekazem, że warto się szczepić.
Dwudziestosiedmioletni Benito Skinner, komik, gra rolę stażysty „Gen-Z” imieniem Kooper, który w damskich ubraniach i długich białych paznokciach biega po Białym Domu.
W nagraniu wystąpiła również rzecznik prasowa Białego Domu Jen Psaki. Do tej pory nagranie obejrzało ponad 2,9 mln ludzi.
Przypomnijmy, że Joe Biden wielokrotnie krytykował byłego prezydenta USA Donalda Trumpa za to, że ten nie miał planu walki z pandemią i odgrażał się, że on takowy posiada. Czyżby tak miała wyglądać strategia walki z koronawirusem?
wkt/TT
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/swiat/561949-osobliwa-promocja-szczepien-przez-administracje-bidena