Zaburzenie seksualności jako cel tzw. edukacji antydyskryminacyjnej

Czytaj więcej Subskrybuj 50% taniej
Sprawdź
Fot. freeimages.com
Fot. freeimages.com

Destabilizacja, tzn. rozchwianie, zaburzenie płci (ściślej: genderu, czyli poczucia płci) i seksualności jest więc głównym celem seksualnej rewolucji gender-queer. Ma prowadzić do destrukcji (=zniszczenia) systemu stratyfikacji społecznej, czyli podziału na kobiety i mężczyzn, na hetero-, homo- i queer-seksualistów, a także zniszczenia takich zakorzenionych w płci i seksualności instytucji i pojęć jak rodzicielstwo, rodzina i małżeństwo, które mają zostać zastąpione ich queer-seksualnymi atrapami. Temu właśnie ma służyć promocja „rodzin” homo- i queer-seksualnych w programie WDŻ, przedstawiana jako rzekome zwalczanie dyskryminacji. Nie trzeba dodawać, że Jacek Kochanowski w mediach mówi coś zupełnie innego, np. w wywiadzie dla GW z 20.11.2013.

[http://wyborcza.pl/1,76842,14979970,Wykladowca_gender_studies__Kosciol_w_Polsce_potrzebuje.html]

Jak widać teoretycy gender-queer nie tylko dopuszczają zmiany orientacji seksualnej, ale głoszą ich pełną zmienność, jednak tylko w jednym kierunku: od „złej” heteroseksualności do „dobrej” homo- i queer-seksualności. Zakazują innym określania homo- i queer-seksualności mianem zaburzeń, ale dają sobie prawo do zaburzania seksualności w całym społeczeństwie, w tym - jak pokazuje „Szkoła Milczenia” - w odniesieniu do cudzych dzieci.

Co gorsza, państwowy system edukacyjny ma polskim dzieciom i młodzieży destabilizować poczucie płci i seksualności, by wyzwolić je od „wymuszonej obowiązkowej heteroseksualności”, w której „przemocą” podtrzymują je „opresyjni” i „niedojrzali do postępowych zmian” rodzice. W ten sposób otworzy przed nimi „szczęśliwy społecznie świat”, w którym będą „płynnie i dynamicznie określać swoje seksualne preferencje”. Spośród wielu niegodziwości popełnionych przez ostatnie rządy, współuczestnictwo w tym procederze jest czynem najbardziej odrażającym.

W jaki sposób plany te będą, a nawet już są realizowane, jest tematem na następny artykuł.

Grzegorz Strzemecki

Autor jest członkiem komitetu organizacyjnego manifestacji „Stop deprawacji w edukacji”

« poprzednia strona
123

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych