Doskonały pomysł internauty! Wykorzystaj kartkę ze znaczkiem opłaconym przez "Wyborczą" do powiedzenia prawdy prezesowi Trybunału!

Ludzie „Wyborczej” skarżyli się ostatnio na kiepski stan finansów, i namawiali do zakładania prenumeraty pisma - w ramach wsparcia koncernu, który od lat starał się pilnować Polaków, by nie podskoczyli.

CZYTAJ TAKŻE: „Gazeta Wyborcza” zniknie z rynku?! Alarmujący apel Pacewicza: „Sytuacja jest finansowo trudna, a może być jeszcze gorzej… A świat bez GW byłby jednak gorszy, prawda?”

Wygląda jednak na to, że z kasą w „Wyborczej” nie jest tak źle, a skargi służą przede wszystkim ustawieniu się w roli ofiary IV RP, ew. wymuszeniu większego wsparcia z zagranicy.

W każdym razie na walkę z rządem pieniędzy nie żałują. Oto w weekendowej „Wyborczej” znajdujemy pocztówkę zaadresowaną do prezesa Trybunału Konstytucyjnego prof. Andrzeja Rzeplińskiego - z wyrazami wsparcia:

Co ciekawe, kartka zawiera opłacony przez Agorę S.A.- wydawcę gazety Michnika - znaczek. To muszą być spore pieniądze, co najmniej kilkaset tysięcy złotych.

Akcja w sumie typowa dla obecnej „refolucji” - wielki koncern opłaca „aktywność obywatelską”.

Ale można ją przekuć na dobro. Oto internauta Zbigniew Bielski zamieścił na Twitterze kartkę z „Wyborczej” do prezesa TK z odpowiednio skorygowaną, zgodnie z rzeczywistością, treścią:

I tak zamiast apelu o „spowodowanie szybkiego i prawnie skutecznego aktu ślubowania trzech sędziów TK” mamy apel o „rezygnację z funkcji sędziego TK.

Zamiast oczekiwania, że „osoby wybrane do TK z naruszeniem prawa nie będą wyznaczane do składów orzekającyuch” mamy oczekiwanie, że „sędziowie TK nie powinni angażować się w spór polityczny jak czyni to pan jako prezes TK, zamiast stać na straży niezależności i Konstytucji RP.

Pomysł przedni, polecamy! Oczywiście o ile ktoś wejdzie w posiadanie ww. kartki przypadkiem. Kupować w tym celu „GW” nie należy.

Skaj

Studio TV

W tym miejscu za chwilę pojawią się komentarze...