Trzeba wygrać wojnę o media. Czas skończyć paranoidalny atak na demokratycznie wybraną władzę. Estetyka cierpi

Czytaj więcej Subskrybuj 50% taniej
Sprawdź
Fot. wPolityce.pl/TVN24
Fot. wPolityce.pl/TVN24

To są tylko dwa takie jaskrawe przykłady, ale nieustannie jesteśmy narażeni na wściekły atak propagandowy. W tzw. Polskim Radiu w samo południe, ani w „Trójce”, ani w „Jedynce” nie wspomniano o wizycie prezydenta Andrzej Dudy w Rumunii.

W „Panoramie” o osiemnastej pod dyrekcją Hanny Lis, już na samym początku straszono jak to PiS opodatkuje sklepy wielkopowierzchniowe. Ucierpią markety osiedlowe, księgarnie, dilerzy samochodów. Nadciąga czarna pisowska noc. Dopiero na końcu materiału poseł PiS Henryk Kowalczyk, ledwie słyszalnym głosem, mówi, że księgarnie i dilerzy samochodów, oczywiście nie sa na podatkowym celowniku.

I tak w kółko.

Oczyszczenie Stajni Augiasza jaką są nasze media, nie jest pewnie łatwym zadaniem. Szemrany establishment III RP łatwo nie odpuści. Jednak bez zapewnienia społeczeństwu dostępu do uczciwej,  nie naćkanej intencjonalnym kłamstwem informacji, nie ma mowy o naprawie Polski. Obywatel nie może się czuć jak obiekt goebelsowskiego eksperymentu.

Z ostatniej chwili: u Tomasza Lisem gościem była ta wspaniała Ewa Kopacz. Fascynujące…


W zestawie taniej! Polecamy „wSklepiku.pl” pakiet: „Resortowe dzieci. (2 tomy, media i służby)”.

« poprzednia strona
12

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych