Kto nie pije ten pedał? „Bzdura. Jak nie pije, to chory albo kapuś”. Czyli jak minister Sikorski dementuje toasty

Czytaj więcej Subskrybuj 50% taniej
Sprawdź
fot. PAP/Grzegorz Jakubowski
fot. PAP/Grzegorz Jakubowski

Radosław Sikorski jak zwykle „rozćwierkany”. Tym razem Twitter - ulubiony komunikator internetowy szefa MSZ – posłużył ministrowi do sprostowania toastu, który miał wygłosić na spotkaniu z ambasadorami. Dość szczególnego toastu.


CZYTAJ WIĘCEJ: Sikorski o gazowej wpadce na Twitterze: „ryzyko aktywnej polityki informacyjnej". Poseł PiS: straszna pustka intelektualna stoi za tym plotkarskim ćwierkaniem

 

Dobrze poinformowany duet dziennikarski „Mazurek & Zalewski” opisuje w „Uważam Rze” dyplomatyczne spotkanie uświetnione przez Radosława Sikorskiego.

Raz do roku odbywa się taki spęd polskich ambasadorów z całego świata, którzy spotykają się ze swoim szefem – ministrem spraw zagranicznych. No i właśnie niedawno taki zlot się odbył, a na nim Radzio Sikorski, jak to ma w zwyczaju, błysnął swym poczuciem humoru. Wzniósł toast, który zakończył znanym polskim powiedzonkiem, acz lekko je zmodyfikował

– relacjonują publicyści.

I cytują co z kielichem w ręce miał stwierdzić Sikorski:

A kto nie pije, ten kapuś. I pedał

Toast, jak piszą dziennikarze, wyciekł poza dyplomatyczne gremium.

Minister, jak zwykle miał rację. Był tam jeden niepijący pedał, który wszystko nam doniósł

– wyjaśniają.

Radosław Sikorski odniósł się do sprawy na Twitterze.

Bzdura. Ten stary PRLowski dowcip brzmi „Jak nie pije, to chory albo kapuś.”

- zaćwierkał w Internecie.

Jeden z użytkowników komunikatora zauważył:

Giertych już zaciera łapki - szykuje się procesik

 

CZYTAJ TEŻ: Twitter wciąga, czyli o intuicji ministra z pogrzebem w tle

JKUB/”Uważam Rze”

Dziękujemy za przeczytanie artykułu!

Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych