Obecne ataki na Polskie Radio są moim zdaniem związane m.in. z podniesieniem przez nas sprawy wiarygodności badań słuchalności. To jest w istocie sondaż telefoniczny prowadzony wśród posiadaczy telefonów komórkowych i obejmujący w praktyce wyłącznie miasta powyżej 100 tys. mieszkańców. Stoi za tym KBR – Komitet Badań Radiowych, czyli ciało prowadzone przez cztery firmy: Radio RMF, Radio Zet, Agorę oraz ZPR - mówi Agnieszka Kamińska, prezes Polskiego Radia w rozmowie z Jackiem Karnowskim na łamach tygodnika „Sieci”.
Jaki jest pani pomysł na Polskie Radio? Jaką funkcję powinno pełnić w świecie mediów społecznościowych, silnych rozgłośni komercyjnych, wszechobecnej informacji?
Agnieszka Kamińska: Musimy i chcemy oferować słuchaczom przede wszystkim to, czego w stacjach…
Artykuł dostępny wyłącznie dla cyfrowych prenumeratorów
Teraz za 7,90 zł za pierwszy miesiąc uzyskasz dostęp do tego i pozostałych zamkniętych artykułów.
Kliknij i wybierz e-prenumeratę.
Wchodzę i wybieramJeżeli masz e-prenumeratę, Zaloguj się
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/media/571211-wywiad-sieci-agnieszka-kaminska-brak-wiarygodnych-badan