Milion za "głowę" szefa TVP? Michał Karnowski: „Kurski narusza potężne interesy wielu grup. Są w stanie zrobić wszystko, żeby zatrzymać zmiany”

Czytaj więcej Subskrybuj 50% taniej
Sprawdź
fot. wPolityce.pl
fot. wPolityce.pl

Jacek Kurski narusza potężne interesy wielu grup. Mówimy tu o setkach milionów złotych. Kontraktów bardzo długotrwałych, pewnych i bezpiecznych. One są w stanie zrobić wszystko, żeby zatrzymać zmiany

— mówi Michał Karnowski komentując na gorąco w TVP Info doniesienia „Gazety Finansowej” o tym, ze agencje PR oferują nawet milion złotych za materiały, które skompromitują Jacka Kurskiego i doprowadzą do jego odwołania.

CZYTAJ WIĘCEJ: „Gazeta Finansowa”: jest zlecenie na Jacka Kurskiego. „Oferują nawet milion złotych za zniszczenie go”

TVP jest potężnym i pewnym płatnikiem

– zauważa Michał Karnowski, dodając że nowy prezes TVP, który postawił sobie za cel uporządkowanie przestrzeni mediów publicznych i naruszył tym samym dotychczasowe interesy

TVP była przez wielu traktowana jako dojna krowa. Naruszenie tego jest czymś niebezpiecznym

– podkreśla publicysta „wSieci”, przypominając że jego tygodnik już wcześniej informował o podobnych próbach dyskredytacji ministra Dawida Jackiewicza, który był na celowniku czarnych PR-owców.

Jak zauważył założyciel portalu wPolityce.pl, sytuacja na rynku medialnym jest specyficzna, ponieważ „media komercyjne słabną”. To wynik przeorganizowania struktur medialnych – pojawiają się kanały tematyczne, ruch przenosi się do internetu.

Na tle słabnięcia stacji komercyjnych, łup w postaci telewizji publicznej wydaje się szczególnie atrakcyjny

– mówi Michał Karnowski, podkreślając że „należy kibicować próbom reformy tego rynku”.

Cała wypowiedź Michała Karnowskiego na portalu Stefczyk.info

mall

Dziękujemy za przeczytanie artykułu!

Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych