Pospieszalski o Durczoku: „Sam uczestniczył w haniebnych operacjach medialnych, np. w sprawie Smoleńska”

Czytaj więcej Subskrybuj 50% taniej
Sprawdź
fot. wPolityce.pl/se.pl
fot. wPolityce.pl/se.pl

Według publicysty Jana Pospieszalskiego Kamil Durczok stał się ofiarą medialnej operacji.

O doniesieniach tygodnika „Wprost” mogę tylko tyle powiedzieć, że komuś zależało na tym, a pojawiły się one właśnie teraz. Durczok zachowuje się dziwnie, pojawia się kwestia białego proszku czy obciążających go zdjęć znalezionych w mieszkaniu, w którym on właściwie nie mieszka. Takie rzeczy można podrzucić każdemu i wiarygodność tego rodzaju obciążeń jest bardzo wątpliwa

— powiedział Pospieszalski w rozmowie z Super Ekspresem.

CZYTAJ TAKŻE: „Wprost” oskarża Durczoka o molestowanie seksualne i mobbing. A TVN o „zmowę milczenia” i dziwne praktyki w redakcji…

Kamil Durczok nie jest bohaterem mojej bajki. I w jego przypadku przychodzi mi na myśl przysłowie „nosił wilk razy kilka, ponieśli i wilka”. Kamil Durczok jako dziennikarz sam uczestniczył w haniebnych operacjach medialnych, które bardzo często były wyssane z palca… (…) Choćby kwestia dochodzenia prawdy o katastrofie smoleńskiej i tutaj podam dwa przykłady. Stacja TVN informowała o rzekomych słowach pilota: „jak nie wyląduję, to mnie zabiją”. Donosiła też o kłótni generała Błasika i pilota Protasiuka przed startem samolotu. Te wszystkie rzeczy działy się wtedy, gdy Durczok był szefem „Faktów” TVN. Dziś gdy już wiemy, że nic takiego nie miało miejsca, Durczokowi nie spadł włos z głowy. Nie został z tego rozliczony ani pociągnięty do odpowiedzialności

— podsumowuje Jan Pospieszalski.

CZYTAJ TAKŻE: „Tak ćpają elity!” Tygodnik „wSieci” ujawnia narkotykowe ekscesy polskich celebrytów

źródło: se.pl/WUj

Dziękujemy za przeczytanie artykułu!

Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych