Lilly Hates Roses przedstawia MOKOTÓW. Zobacz klip!

Czytaj więcej Subskrybuj 50% taniej
Sprawdź

Piosenka, nawiązująca tytułem do jednej z warszawskich dzielnic, doczekała się obrazka w nietypowej odsłonie. Teledysk nakłania do różnorodnej interpretacji, ale jedno na pewno się zgadza – jest to wyścig i walka.

CZYTAJ TEŻ NASZĄ RECENZJĘ PŁYTY: Mniej melodyjek, więcej melodii! Nowy album LILLY HATES ROSES. Recenzja

Obiektem, za którym goni tłum okazuje się dosyć nieoczekiwana postać, która może okazać się symbolem dóbr konsumpcyjnych. Udział w pościgu bierze młode pokolenie, na które z pewnym zaciekawieniem i niepokojem spogląda to starsze. Biegnący w klipie to nikt inny jak wierni FANI Lilly Hates Roses, którzy zdecydowali się wystąpić wraz z zespołem, dzięki czemu atmosfera na planie była bardzo szczególna. Klip został nakręcony w technice slow motion, co mocno podkreśliło klimat rywalizacji i emocje na twarzach występujących.

Za produkcję odpowiada grupa Silver Frame. Abstrakcja i niejednoznaczność scenariusza zaintrygowała Kasię i Kamila, dlatego postanowili zrealizować teledysk właśnie w ten sposób.

Na planie było niesamowicie. Nasi fani byli naprawdę dzielni i oddani sprawie. Atmosfera była inspirująca i nakręcała nas do działania, napełniając nas chęcią tworzenia. To był naprawdę wzruszający moment w historii zespołu, który dał nam energię i pewność, że warto działać pod szyldem Lilly Hates Roses.

mówi Kamil. Wokalistka zespołu Kasia dodaje:

Na planie podziwialiśmy przede wszystkim ogromny profesjonalizm wszystkich biorących udział. Absolutnie każdy od ekipy produkcyjnej, reżysera po statystów angażował się w swoje zadania i dawał z siebie wszystko. Dzięki temu stworzyliśmy zgrany team, a praca była niesamowicie przyjemna. To musiało się udać!

Q/Sony

Dziękujemy za przeczytanie artykułu!

Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych