Coraz mniej osób chodzi dziś do restauracji i na zakupy w galerii handlowej. Mniej też rozmawiamy przez telefon i rzadziej spotykamy się ze znajomymi. Ostatnie pięć lat zmieniło codzienne nawyki Polaków. Nadchodzi nowa rzeczywistość.
W sierpniu notowania giełdowe firmy Amrest – operatora sieci restauracji Pizza Hut, KFC i kawiarni Starbucks – spadły do poziomu z czasów pandemii. Firma od pewnego czasu przeżywa perturbacje finansowe. Zapewne jej akcjonariusze mają powody do niepokoju, ale i dla nas ta informacja może być ciekawa.
Otóż Amrest to w pewnym sensie symbol mijającej epoki. Spółka założona w 1993 r. we Wrocławiu była wówczas forpocztą nowej rzeczywistości. Grupa amerykańskich menedżerów ubiła świetny interes, wprowadzając na dziewiczy polski rynek marki kojarzące się z zachodnim luksusem.…
Artykuł dostępny wyłącznie dla cyfrowych prenumeratorów
Teraz za 7,90 zł za pierwszy miesiąc uzyskasz dostęp do tego i pozostałych zamkniętych artykułów.
Kliknij i wybierz e-prenumeratę.
Jeżeli masz e-prenumeratę, Zaloguj się
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/tygodniksieci/740316-ofiary-nowej-transformacji-krajobraz-po-bitwie-idzie-nowe