„Ludziom wmawiano przez 30 lat, że armia nie jest tak naprawdę potrzebna. Ciężko to teraz zmienić”. W Niemczech to powszechna opinia. Choć Bundeswehra pilnie potrzebuje rekrutów, politykom brakuje odwagi, by przywrócić pobór.
Selma jest znana z zabawnych filmików na TikToku. Tina Neumann udziela na YouTube porad dotyczących makijażu i pokazuje swoje postępy na siłowni. Szef kuchni z Kolonii Can Akpinar gotuje wyszukane dania, a Bawarczyk Tizian Häger próbuje swoich sił jako komik i sportowiec. W zeszłym roku cała czwórka młodych influencerów wyruszyła wraz z Bundeswehrą w podróż po 18 koszarach i bazach wojskowych. Robili pompki, rozpalali ogień, czołgali się w błocie, przepływali rzeki i skakali ze spadochronem. Prawdziwe wojskowe reality show oraz część kampanii marketingowej Bundeswehry rozpoczętej po agresji Rosji na Ukrainę. Kampanii, która teraz nabrała tempa.…
Artykuł dostępny wyłącznie dla cyfrowych prenumeratorów
Teraz za 7,90 zł za pierwszy miesiąc uzyskasz dostęp do tego i pozostałych zamkniętych artykułów.
Kliknij i wybierz e-prenumeratę.
Jeżeli masz e-prenumeratę, Zaloguj się
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/tygodniksieci/739650-niemcy-pojda-w-kamasze-zolnierz-ma-umrzec-za-kraj