Jack Daniel’s jest kolejną amerykańską marką, która zrezygnowała z promocji „różnorodności, równości i integracji” (DEI). To dla biznesu dobry znak, będący promykiem nadziei na powrót zdrowego rozsądku.
Opór klientów i groźba potencjalnego bojkotu okazały się kubłem zimnej wody na głowy kierownictwa firmy Brown-Forman. Przedsiębiorstwo z Kentucky produkujące popularnego na świecie burbona poinformowało, że przestanie uzależniać wynagrodzenia kadry kierowniczej od wdrażania agendy wymaganej w ramach DEI i wycofa się z corocznego rankingu firm przyjaznych osobom LGBT+. Obiecano również złagodzić podobne wymagania wobec kontrahentów, wycofać się ze szkoleń serwowanych pracownikom i usunąć stronę internetową poświęconą „różnorodności i integracji”.
Amerykańskie korporacje wdrożyły programy…
Artykuł dostępny wyłącznie dla cyfrowych prenumeratorów
Teraz za 7,90 zł za pierwszy miesiąc uzyskasz dostęp do tego i pozostałych zamkniętych artykułów.
Kliknij i wybierz e-prenumeratę.
Jeżeli masz e-prenumeratę, Zaloguj się
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/tygodniksieci/705294-powrot-starego-burbona-dla-biznesu-dobry-znak