Czy jest sens, aby państwo przeznaczało duże pieniądze na kampanie nawołujące do odpowiedzialnej jazdy samochodem, nie robiąc jednocześnie nic przeciwko sprzedawcom, którzy podają kierowcom alkohol pod nos?
Niedługo w trasę rusza Męskie Granie. To festiwal, który już od 15 lat gromadzi na koncertach w całej Polsce najpopularniejsze w danym momencie nazwiska polskiej sceny rockowej, popowej i hip-hopowej. Głównym sponsorem wydarzenia jest Grupa Żywiec S.A., korporacja, która zajmuje się produkcją piwa i której głównym akcjonariuszem jest holenderski Heineken. Żywiec inwestuje w całe przedsięwzięcie ogromne kwoty, zarówno w organizację samych koncertów, jak i ich promocję. Koncertom towarzyszy agresywna kampania reklamowa, dzięki której o wydarzeniu dowiadują się nawet ci, którzy nie znają się na muzyce.…
Artykuł dostępny wyłącznie dla cyfrowych prenumeratorów
Teraz za 7,90 zł za pierwszy miesiąc uzyskasz dostęp do tego i pozostałych zamkniętych artykułów.
Kliknij i wybierz e-prenumeratę.
Jeżeli masz e-prenumeratę, Zaloguj się
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/tygodniksieci/690696-spojrzmy-na-to-trzezwo-konieczna-jest-interwencja-panstwa