Co może łączyć „Obsesję”, w której grają oscarowe gwiazdy Julianne Moore i Natalie Portman, z „Dziewczyną influencera” poza tą samą datą polskiej premiery? Naginając zasady, bohaterowie obu filmów kreują medialną rzeczywistość oraz swoją w niej rolę.
Już wiadomo, że „Obsesja”, nominowana do Złotych Globów (także za kobiece kreacje), powalczy o Oscara w jednej kategorii – oryginalny scenariusz. W czym tkwi siła historii wyreżyserowanej przez Toda Haynesa, którą uwiarygadnia aktorskie trio: Natalie Portman, Julianne Moore i Charles Melton?
Między majem a grudniem
Oryginalny tytuł – „May December” – mówi o filmie wiele więcej niż jego polski odpowiednik. Między dwójką bohaterów skojarzonych z nazwami miesięcy – majem wciąż wchodzącego w dojrzałość roku, a schyłkowym, chłodnym i wykalkulowanym…
Artykuł dostępny wyłącznie dla cyfrowych prenumeratorów
Teraz za 5,90 zł za pierwszy miesiąc uzyskasz dostęp do tego i pozostałych zamkniętych artykułów.
Kliknij i wybierz e-prenumeratę.
Wchodzę i wybieramJeżeli masz e-prenumeratę, Zaloguj się
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/tygodniksieci/679853-w-medialnym-swiecie-dramat-nieprzepracowanych-emocji