Jako człowieka od kilkunastu lat pracującego w mediach nic tak nie mnie denerwuje, jak widok portali informacyjnych, a konkretnie tekstów na tych portalach, gdzie w środku pojawiają się chamskie fake newsy, reklamy internetowe, mające zachęcić do kliknięcia. I nie chodzi mi o marketing, czyli koloryzowanie rzeczywistości, żeby konsument wybrał dany produkt, tylko ordynarne kłamstwo, np. przez użycie ostatnio modnej sztucznej inteligencji.
Mamy więc byłego prezydenta Aleksandra Kwaśniewskiego, który w wywiadzie chwali nowe rozwiązania finansowe, a jest to przerobione nagranie – politykowi wsadzono w usta słowa, których nigdy nie wypowiedział. Mamy już nie tylko polityków, lecz także aktorów i celebrytów, reklamujących coś, o czym najpewniej nawet nie mają pojęcia, ale oszuści bez oporów…
Artykuł dostępny wyłącznie dla cyfrowych prenumeratorów
Teraz za 7,90 zł za pierwszy miesiąc uzyskasz dostęp do tego i pozostałych zamkniętych artykułów.
Kliknij i wybierz e-prenumeratę.
Wchodzę i wybieramJeżeli masz e-prenumeratę, Zaloguj się
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/tygodniksieci/669537-kolatka-glupcze-prawda-i-falsz-jednoczesnie