Amerykański magazyn biznesowy „Forbes” zmienia właściciela. Nie byłoby w tym nic szczególnego, gdyby nie podejrzenie, że to wpływowe pismo może wpaść w ręce chińskie i rosyjskie.
Dotychczasowy właściciel marki „Forbes”, firma Integrated Whale Media Investments z Hongkongu, pochwalił się niedawno, że jego czasopismo zdobyło w ostatnim czasie więcej odbiorców w pokoleniu millenialsów oraz wśród generacji X i Z niż jakakolwiek inna konkurencyjna marka. Dzięki temu pismo kształtuje poglądy młodej klasy menedżerskiej, a to pozwala uzyskać pewien wpływ politykę gospodarczą na świecie.
Nic więc dziwnego, że niedawna transakcja sprzedaży „Forbesa” wzbudziła duże zainteresowanie. Ostatecznie dwutygodnik ma trafić w ręce Austina Russella – niespełna 30-letniego założyciela firmy technologicznej Luminar,…
Artykuł dostępny wyłącznie dla cyfrowych prenumeratorów
Teraz za 7,90 zł za pierwszy miesiąc uzyskasz dostęp do tego i pozostałych zamkniętych artykułów.
Kliknij i wybierz e-prenumeratę.
Wchodzę i wybieramJeżeli masz e-prenumeratę, Zaloguj się
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/tygodniksieci/668726-obce-zakusy-na-forbesa-wywieranie-wplywu-na-wyborcow