Media społecznościowe to potężne narzędzie służące do rozpowszechniania informacji na masową skalę i o równie wielkim potencjale wyrządzania szkód w postaci rozpowszechniania dezinformacji.
Zaangażowani młodzi ludzie ze wszystkich środowisk politycznych i obywatelskich codziennie korzystają z mediów społecznościowych w celu wymiany informacji, mobilizacji oraz zaznaczenia swojej obecności w przestrzeni politycznej. Od 2015 r. stoją oni na pierwszej linii frontu ruchów odwołujących się do ochrony praw człowieka i środowiska. Młodzież jest aktywnym dyskutantem w internecie i stanowi siłę polityczną, z którą należy się liczyć. Media społecznościowe mogą więc niewątpliwe służyć jako narzędzie mobilizacji młodych wyborców, którzy natknęli się na kampanię wyborczą w internecie i na podstawie tego, co zobaczyli, decydują, czy ją śledzić.…
Artykuł dostępny wyłącznie dla cyfrowych prenumeratorów
Teraz za 5,90 zł za pierwszy miesiąc uzyskasz dostęp do tego i pozostałych zamkniętych artykułów.
Kliknij i wybierz e-prenumeratę.
Wchodzę i wybieramJeżeli masz e-prenumeratę, Zaloguj się
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/tygodniksieci/667810-jak-dotrzec-do-mlodych-natychmiastowa-komunikacja