Była para książęca straciła intratną współpracę z platformą Spotify. Krążą plotki, że i Netflix zaczyna być zmęczony niezbyt pracowitymi i do bólu poprawnymi Sussexami. A Hollywood znudził się Harrym i Meghan równie szybko, jak się nimi zachwycił.
Był taki czas, zresztą nie tak dawno temu, gdy jedynym sposobem na uniknięcie księżnej Sussex było wyłączenie radia i telewizora oraz anulowanie prenumerat gazet. Meghan Markle była wszędzie. Na Netfliksie, Spotify, w radiu lub telewizji, promując swój podcast „Archetypes”, książkę dla dzieci „Ławka” (The Bench), albo odbierając kolejną już nagrodę humanitarną. Fakt, że nie wzięła udziału w koronacji króla Karola III w maju br., był dla brytyjskiej prasy ciekawszym tematem niż sama koronacja i wygenerował ponad 4 tys. artykułów.
Jej męża księcia…
Artykuł dostępny wyłącznie dla cyfrowych prenumeratorów
Teraz za 5,90 zł za pierwszy miesiąc uzyskasz dostęp do tego i pozostałych zamkniętych artykułów.
Kliknij i wybierz e-prenumeratę.
Wchodzę i wybieramJeżeli masz e-prenumeratę, Zaloguj się
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/tygodniksieci/654751-aleksandra-rybinska-niczym-wycisnieta-cytryna