Tenis ziemny to jedna z najpopularniejszych dyscyplin sportowych na świecie, którą ogląda nawet ponad miliard ludzi. Wejście na tenisowy szczyt zapewnia rozpoznawalność i przychody podobne do tych, jakimi cieszą się najsłynniejsi piłkarze, koszykarze NBA, bokserscy mistrzowie wagi ciężkiej czy najlepsi kierowcy Formuły 1. Przed Igą Świątek, która przebojem wdarła się na pozycję liderki kobiecego tenisa, otwierają się niesamowite możliwości sportowe i marketingowe. W tle są też inni wielcy wygrani – wizerunek Polski oraz marka PZU, które Iga dźwiga na nowy poziom w sportowym i nie tylko świecie.
Czuję, że teraz zasłużyłam na to, żeby być numerem jeden. Miałam wątpliwości, czy to dobry moment, ale po tym zwycięstwie wiem, że tak. Urodziłam się po to, żeby odbierać trofea
– mówiła Iga…
Artykuł dostępny wyłącznie dla cyfrowych prenumeratorów
Teraz za 7,90 zł za pierwszy miesiąc uzyskasz dostęp do tego i pozostałych zamkniętych artykułów.
Kliknij i wybierz e-prenumeratę.
Wchodzę i wybieramJeżeli masz e-prenumeratę, Zaloguj się
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/tygodniksieci/594812-iga-nas-dzwiga-polska-jest-dzis-w-zupelnie-innym-miejscu