Polska Fundacja Narodowa może pochwalić się dużym osiągnięciem. Jej kampania „Today, we are still on the side of truth” dotarła do 179 683 399 odbiorców na całym świecie.
Kampania dotarła do 75,2 mln mieszkańców USA, 27,3 mln mieszkańców Wielkiej Brytanii, 28,7 mln ludzi na Ukrainie, 19,7 mln w Niemczech, 18,5 we Francji, 7,9 mln w Izraelu i 2,1 mln w Szwajcarii.
Zasięg kampanii #PolskaFundacjaNarodowa i @PremierRP: „Today, we are still on the side of truth” i „Testimony of truth”. Kampania była prowadzona w mediach zagranicznych oraz w internecie.
GermanDeathCampsNotPolish #GermanDeathCamps
— czytamy na profilu Polskiej Fundacji Narodowej na Twitterze.
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/swiat/381506-sukces-pfn-kampania-today-we-are-still-on-the-side-of-truth-dotarla-do-ponad-179-mln-odbiorcow-na-calym-swiecie