Piotrowski: Niemcy powinni zająć się sprawami na własnym podwórku. "Problemy Niemiec zaczęły się, gdy kanclerz Merkel podjęła decyzję, że można wpuścić ogromną rzeszę imigrantów"

Czytaj więcej Subskrybuj 50% taniej
Sprawdź
YT
YT

Problemy Niemiec zaczęły się, gdy kanclerz Merkel podjęła decyzję, że można wpuścić do Niemiec, do Europy ogromną rzeszę imigrantów zwanych uchodźcami. Bez weryfikacji ci ludzie napływali, bez kontroli - było to oczywiste, że skończy się to tragedią

— stwierdził europoseł Mirosław Piotrowski w rozmowie z Radiem Maryja.

Polityk przypominał, że kanclerz Merkel, gdy problem z imigrantami urósł do zbyt dużych rozmiarów, próbowała przerzucić go na wszystkie inne kraje UE.

Merkel jednocześnie zapewniała, że nie stwarzają oni żadnych problemów. (…) Media nie nagłaśniały wydarzeń z nocy sylwestrowej w Kolonii. Nie nagłaśniano, bo to burzyło spójny przekaz kanclerz Merkel do społeczeństwa

— ocenił.

Zdaniem Piotrowskiego należy również zwrócić uwagę na kłopoty niemieckiego państwa z wolnością słowa.

Drugi problem to właśnie problem cenzury - zastosowano cenzurę względem własnego społeczeństwa. (…) Jeśli o mediach mowa, to zwracam uwagę na fakt, że UE nie ma nic do polskich nadawców publicznych. Zostało to jasno sformułowane. Pisałem w tej sprawie do KE, gdy wyrzucani z pracy byli polscy dziennikarze i przekazywani do firm outsourcingowych. Wówczas komisarz napisał do mnie specjalne pismo, w którym napisał, że KE nie ma żadnego prawa do ingerowania w organizację mediów publicznych

— tłumaczył.

I dodawał:

Niemcy są żywo zainteresowani tym, co się dzieje na rynku medialnym, bo ponad 80% prasy lokalnej i kolorowej jest w rękach niemieckich. Ale Niemcy powinni zająć się sprawami na własnym podwórku

— podkreślił Piotrowski.

wwr, Radio Maryja

Dziękujemy za przeczytanie artykułu!

Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych