W gronie Polaków nowojorskich nie brak opinii, że aby zachęcić do udziału w Paradzie nowych ludzi, a zwłaszcza młodzież, należałoby z tradycją łączyć innowację.
Zdaniem wiceprezes agencji brokerskiej Schaefer Enterprises Inc. Moniki Bolkun parada powinna być bardziej reklamowana w mediach amerykańskich. Wcześniej brała w niej udział sama lub ze znajomymi, a teraz z dziećmi i mężem, który nie jest Polakiem.
Mam koleżanki i kolegów przyprowadzających swoje niepolskie rodziny. Wprowadziłabym jakiś food market, stoiska z polskim jedzeniem jak np. podczas dnia francuskiego Best of France, gdzie szefowie kuchni promują francuskie produkty
— mówiła biznesmenka.
Adwokat Wojciech Jackowski z Menaker & Herrmann LLP sugerował, że parada powinna być kulminacją całego cyklu poprzedzających ją polskich wydarzeń. Jako przykład podał Szkotów, którzy przy podobnych okazjach promują swoją gospodarkę, handel i turystykę.
Polacy mogliby też zaznaczyć swą obecność np. podczas Road Runners Club of America i reklamować tam paradę. Pozwoliłoby to przyciągnąć Amerykanów i ludzi innych narodowości, którzy nic o paradzie nie wiedzą
— dodał.
AM/PAP
Drukujesz tylko jedną stronę artykułu. Aby wydrukować wszystkie strony, kliknij w przycisk "Drukuj" znajdujący się na początku artykułu.
W gronie Polaków nowojorskich nie brak opinii, że aby zachęcić do udziału w Paradzie nowych ludzi, a zwłaszcza młodzież, należałoby z tradycją łączyć innowację.
Zdaniem wiceprezes agencji brokerskiej Schaefer Enterprises Inc. Moniki Bolkun parada powinna być bardziej reklamowana w mediach amerykańskich. Wcześniej brała w niej udział sama lub ze znajomymi, a teraz z dziećmi i mężem, który nie jest Polakiem.
Mam koleżanki i kolegów przyprowadzających swoje niepolskie rodziny. Wprowadziłabym jakiś food market, stoiska z polskim jedzeniem jak np. podczas dnia francuskiego Best of France, gdzie szefowie kuchni promują francuskie produkty
— mówiła biznesmenka.
Adwokat Wojciech Jackowski z Menaker & Herrmann LLP sugerował, że parada powinna być kulminacją całego cyklu poprzedzających ją polskich wydarzeń. Jako przykład podał Szkotów, którzy przy podobnych okazjach promują swoją gospodarkę, handel i turystykę.
Polacy mogliby też zaznaczyć swą obecność np. podczas Road Runners Club of America i reklamować tam paradę. Pozwoliłoby to przyciągnąć Amerykanów i ludzi innych narodowości, którzy nic o paradzie nie wiedzą
— dodał.
AM/PAP
Strona 2 z 2
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/swiat/267425-nowojorska-5-aleja-w-bialo-czerwonych-barwach-ulicami-amerykanskiego-miasta-przeszla-parada-pulaskiego-zdjecia?strona=2