Radwańska reklamuje ciastka

Czytaj więcej Subskrybuj 50% taniej
Sprawdź
Fot. Fot. Christian Mesiano/flickr.com/CC/Wikimedia Commons
Fot. Fot. Christian Mesiano/flickr.com/CC/Wikimedia Commons

Agnieszka Radwańska wciąż utrzymuje się w ścisłej czołówce tenisowego rankingu. Teraz Polka wreszcie zaczęła odcinać kupony od swoich sukcesów sportowych i brać udział w reklamach.

Obecnie "Isia" jest twarzą sieci amerykańskich restauracji "The Cheesecake Factory".

Agnieszka zachwala na tweeterze głównie słodkie wypieki klientom w 181 lokacjach na terenie Stanów Zjednoczonych. Radwańska jest pierwszą osobą w historii amerykańskiej firmy, której zaproponowano wieloletni, sześciocyfrowy kontrakt reklamowy. Warto dodać, że do miłośników produktów "Cheesecake Factory" należą m.in. Justin Bieber czy Shaquille O’Neal.

Mamy nadzieję, że kibice zaczną się zastanawiać, co to robi reklama restauracji na jej czapeczce –

mówi Donald Evans, szef marketingu w “Cheesecake Factory”.

Odpowiedź jest prosta – Agnieszka jest jednym z naszych największych fanów -

dodaje Evans.

Jak informuje "Business Journal", cukierniczego giganta do współpracy z polską tenisistką, nakłoniło... zachowanie Agnieszki. Radwańska za pośrednictwem serwisów społecznościowych, po prostu wyrażała swoje zamiłowanie do produktów "Cheesecake Factory".

AM/polsatsport.pl

Dziękujemy za przeczytanie artykułu!

Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych