Liderka światowego rankingu tenisistek Iga Świątek po tym, jak z końcem 2023 r. przestała być twarzą PZU, poinformowała, że została ambasadorką marki LEGO.
Wiem, jak dużo o tym mówiliście i uważaliście, że TO i ja to świetne połączenie. Oto jest. Od dziś jestem ambasadorką LEGO w Polsce, a to oznacza: jeszcze więcej klocków LEGO
— napisała liderka światowego rankingu w mediach społecznościowych.
Jestem przekonana, że nie tylko nadal będę się dobrze bawić i stosować klocki w mojej pracy w obszarze przygotowania mentalnego, ale też, że wspólnie z tą kultową marką zarazimy tą pasją, kreatywnością i frajdą kolejne pokolenia, robiąc razem dużo dobrego
— dodała Świątek.
Sponsorami 22-letniej raszynianki są m.in. Rolex, Oshee, Porsche, Visa oraz Infosys. W zeszłym roku nawiązała współpracę z firmą Rogera Federera ON Running, która przygotowuje dla niej stroje na turnieje.
Iga jest inspiracją dla milionów ludzi na całym świecie i stanowi wzór do naśladowania dla dzieci, nastolatków, ale także dorosłych
— tłumaczą przedstawiciele duńskiego giganta.
CZYTAJ TAKŻE:
PAP,wGospodarce.pl/rdm
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/sport/677638-iga-swiatek-ambasadorka-kolejnej-swiatowej-marki-lego