Piłka nożna w wykonaniu pań zyskuje na popularności. Oczywiście w Polsce nie ma jeszcze takiego statusu jak w Stanach Zjednoczonych, gdzie jest bardziej utożsamiana właśnie z kobietami niż mężczyznami, ale z pewnością sytuacja jest nieporównywalna z tą panującą jeszcze kilka czy kilkanaście lat temu. W wielkim stopniu przyczynia się do tego działalność sponsora głównego polskiej reprezentacji kobiet, Grupy LOTOS.
Polska reprezentacja kobieca istnieje od czterech dekad, ale nigdy dotychczas paniom nie udało się zakwalifikować na mistrzostwa świata czy Europy. Za to reprezentacja młodzieżowa U-17 przed siedmioma laty sięgnęła po mistrzostwo kontynentu. To właśnie wtedy objawił się talent Eweliny Kamczyk czy bramkostrzelnej Ewy Pajor, która jest kobiecym odpowiednikiem Roberta Lewandowskiego. W…
Artykuł dostępny wyłącznie dla cyfrowych prenumeratorów
Teraz za 7,90 zł za pierwszy miesiąc uzyskasz dostęp do tego i pozostałych zamkniętych artykułów.
Kliknij i wybierz e-prenumeratę.
Wchodzę i wybieramJeżeli masz e-prenumeratę, Zaloguj się
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/sport/522096-kobieca-strona-pilki-warto-sledzic-poczynania-pilkarek