Robert Lewandowski jest łakomym kąskiem dla specjalistów od reklamy największych firm. Na rynku pojawił się nowy produkt sygnowany przez kapitana polskiej reprezentacji i napastnika Bayernu Monachium. To kawa „RL9”.
Produkt trafił do sprzedaży w Niemczech, teraz jest już wprowadzany do Polski. Można go kupić w jednej z sieci handlowych sklepów wielkopowierzchniowych. Kosztuje 12,99 zł za 250 gramów.
Do wyboru są różne rodzaje kawy: crème, espresso oraz gold. Opakowania zachowane są w białej i czarnej kolorystyce z dodatkiem złota.
W 2019 roku podpisał umowę z Oshee Polska, w ramach której został międzynarodowym ambasadorem marketingowym. Do tego dochodzą reklamy telefonów Huawei, szamponów Head & Shoulders czy golarek Gillette. Do tego zestawienia dołączył właśnie kolejny produkt.
CZYTAJ TAKŻE: Sukces! Robert Lewandowski w drużynie roku UEFA. Został wyróżniony jako jedyny z Bundesligi
MACRO
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/sport/482636-lewandowski-ma-swoja-kawe-sprawdz-jak-sie-nazywa