Ckliwy spot reklamowy, promujący sprzedaż karnetów na stadion przy ulicy Reymonta, wypuścili działacze Wisły Kraków. Celem jest pobicie rekordu Widzewa. Kibice RTS kupili 16311 karnetów na mecze swojej drugoligowej drużyny.
W Krakowie spróbują tej zimy pobić rekord. Kibice mają w ten sposób wspomóc ratowanie Białej Gwiazdy. By zachęcić fanów do kupna wejściówek na rundę wiosenną, władze klubu we współpracy z przedstawicielami agencji Brainbox przygotowali specjalny spot, w którym występują: Jakub Błaszczykowski, Marcin Wasilewski, Maciej Sadlok czy trener Maciej Stolarczyk. W wyreżyserowanym przez Damiana Kocura filmiku pojawiają się też: wieloletnia fanka Białej Gwiazdy pani Julia Kmiecik, szewc Wisły Wacław Nowakowski, córka Sadloka Amelka i młodzi gracze Wisły Tymek, Kuba i Bartek. Nie zabrakło także portretu Henryka Reymana, którego imieniem i nazwiskiem nazwany jest Stadion Miejski w Krakowie. Prezentowane są przez nich wartości takie jak: wierność, walka, czy rodzina. Podkład muzyczny stanowi oczywiście piosenka „Jak długo na Wawelu”. Motywem przewodnim spotu zatytułowanego „prawdziwaWISŁA” jest hasło „Czyny. Nie słowa”.
Spot został przygotowany przez pracowników firmy Brainbox bezpłatnie.
CZYTAJ TAKŻE: Monika Hojnisz nie wystartuje w biegu pościgowym. Taką decyzję podjęły z trenerką
MACRO
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/sport/431137-wiernosc-walka-i-rodzina-wartosciami-w-filmie-o-wisle