W niedzielę wybory samorządowe. W sprytny sposób wykorzystali to marketingowcy Legii, którzy przygotowali okolicznościowy spot. Mistrzowie Polski tego samego dnia zmierzą się z Wisłą Kraków (godz. 18) na stadionie Wojska Polskiego im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Warszawie.
Spot ma zachęcić fanów Legii do zapełnienia stadionu, a twarzą jego jest bramkarz Arkadiusz Malarz, który mówi, że frekwencja ma znaczenie, a wybór może być tylko jeden…
„Wybierz Warszawo! Najlepszy klub nad Wisłą” - brzmi hasło. Drugi człon ma podwójne znaczenie…
CZYTAJ TAKŻE: Podczas walki z chorobą piłkarz sprawił niespodziankę swoim fanom wioząc ich klubowym samochodem na wesele (WIDEO)
MACRO
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/sport/416993-marketingowcy-legii-wykorzystali-w-sprytny-sposob-wybory