„Jesteśmy jedną drużyną” - pod takim hasłem Polski Komitet Olimpijski będzie promował reprezentację, która w lutym będzie w Pjongczangu walczyć przez 17 dni o medale zimowych igrzysk. W ten sposób chce zachęcić do wspólnego kibicowania biało-czerwonym.
Głównym motywem graficznym kampanii są kolorowe piktogramy - odzwierciedlające najważniejsze symbole igrzysk. Ich geometryczne kształty i żywe kolory nawiązują do bogatej kultury Korei Południowej.
Zależało nam na prostym i bezpośrednim przekazie, stąd wybranie dziewięciu najważniejszych skojarzeń z zimą i igrzyskami w postaci właśnie symboli graficznych. Medal, góry, arena, śnieg, narty, cel, trasa, meta, łyżwy - między innymi właśnie te symbole chcemy przekazać naszym olimpijczykom, kibicom i sponsorom, aby w ten sposób pokazać, iż emocje olimpijskie łączą nas wszystkich. Udział zawodników w kampanii był dla nas najważniejszy. Cieszymy się, że zechcieli być częścią projektu i aktywnie włączyć się w promowanie idei olimpijskiej
—powiedział cytowany na portalu olimpijski.pl dyrektor działu marketingu PKOl Ireneusz Kutyła.
Kampania potrwa od połowy października 2017 roku do zakończenia igrzysk w Pjongczangu.
ann/PAP
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/sport/362146-jestesmy-jedna-druzyna-haslem-polskiej-reprezentacji-na-igrzyska-w-pjongczangu
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!
Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.