O ile w realu Młody ma problemy z koncentracją, co jest częstą przyczyną niezadowolenia osób prowadzących lekcje, o tyle podczas zajęć zdalnych jest uczniem idealnym.
Pewnym zaskoczeniem była dla mnie uwaga, jaką znalazłam ostatnio w Librusie u mojej Najstarszej. Zanim otworzyłam wiadomość, zdążyłam zadać sobie pytanie:
Jak to możliwe, żeby pomimo zdalnej edukacji dzieci zdołały coś zbroić?”.
Zwłaszcza Najstarsza, która, gdy szkoła była w realu, raczej uwag nie „zarywała”. Szybko się okazało, że nauczycielka skarżyła się rodzicom, iż dzieci zakłócają lekcję cyfrowo, wyłączając pedagogowi mikrofon i tablicę.
Poczułam się jak w filmie science fiction i poprosiłam córkę o wyjaśnienia. Najstarsza, zaśmiewając się, stwierdziła, że klasa faktycznie nie słyszała pani, ale dzieci nie mają…
Szanowny Czytelniku, możesz przeczytać cały artykuł PREMIUM - wystarczy, że dołączysz do subskrybentów Sieci Przyjaciół.
Jeżeli masz wykupiony dostęp do Sieci Przyjaciół zaloguj się na swoje Konto Czytelnika
Wybierz subskrypcję:
Wybierz cyfrową prenumeratę tygodnika Sieci, a dodatkowo otrzymasz dostęp do magazynu wSieci Historii i do artykułów Premium na portalu wPolityce.pl.

Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/527403-pokolenie-covid-19-zdalna-edukacja-podczas-pandemii
Komentarze do tej publikacji PREMIUM
są dostępne tylko dla subskrybentów Sieci Przyjaciół.
Aby przeczytać komentarze lub dodać własny zaloguj się na swoje Konto Czytelnika i dołącz do subskrybentów Sieci Przyjaciół
Wybierz subskrypcję: