Prof. Krystyna Pawłowicz zwróciła uwagę na często emitowaną w mediach reklamę szamponu przeciwko wszawicy. W jej ocenie producent środka sugeruje, że w Polsce jest brud, stąd problem z wszawicą. Jak dodała, może robić to wszystko dla pieniędzy.
Działania dla pieniędzy?
Wraz z końcem wakacji w mediach pojawiła się reklama promująca środek na wszy. Spot zaczyna się od stwierdzenia, że dziecko przyniosło wszy do domu. Na reklamę zareagowała prof. Krystyna Pawłowicz, która zwróciła uwagę, że taką reklamą producent sugeruje, że w Polsce jest brud.
Skąd teraz w Polsce „bardzo dużo wszawicy”, gdy nauka zdalna, dzieci się izolują, ręce myją. Na jakiej podstawie firma kłamie i zarzuca Polsce powszechny brud? Dla kasy
— oceniła prof. Pawłowicz na Twitterze.
wkt/TT
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/517685-prof-pawlowicz-na-jakiej-podstawie-firma-klamie