Naklejka akcji „Kupuję, bo polskie” oraz dodatek o patriotyzmie konsumenckim to dwa wyjątkowe prezenty dla Czytelników, którzy chcą wspierać polską gospodarkę. Kup tygodnik „Sieci” już w poniedziałek 25 maja.
Dołączona do tygodnika „Sieci” naklejka „Kupuję, bo polskie” pozwoli nam pochwalić się, że wspieramy polski biznes. Przyklejając ją w widocznym miejscu, np. na swoim samochodzie lub – za zgodą właściciela – na witrynie sklepu czy koszyku/wózek na zakupy, stajemy się ambasadorami polskiej gospodarki. Namawiamy zatem naszych Czytelników – promujcie polskie produkty, wybierajcie polskie i chwalcie polskie.
W specjalnym dodatku zamieszczamy m.in. dekalog patriotyzmu konsumenckiego, z którego czytelnicy dowiedzą się, jak na co dzień wspierać polskie firmy w dobie kryzysu spowodowanego pandemią.
Do patriotyzmu konsumenckiego zachęcają najważniejsze osoby w państwie
Pamiętajmy, że do patriotyzmu konsumenckiego zachęcają najważniejsze osoby w państwie:
Zwracajmy uwagę, aby kupować polskie produkty. To wspiera polską gospodarkę, wspiera walkę z kryzysem, naszych przedsiębiorców
— Andrzej Duda, prezydent RP.
Kupowanie polskich produktów to najprostszy sposób na wsparcie polskiej gospodarki
— Mateusz Morawiecki, premier rządu RP
Patriotyzm gospodarczy to dziś przede wszystkim dbanie o bezpieczeństwo naszych firm oraz wzmacnianie kondycji polskiej gospodarki teraz, ale i na przyszłość, czyli po pandemii koronawirusa
— Jadwiga Emilewicz, wicepremier i minister rozwoju.
Konsumpcja jest motorem wzrostu gospodarczego, tylko jeśli opiera się na dobrach wytworzonych w kraju
— Jacek Sasin, wicepremier i minister aktywów państwowych.
Zachęcam do korzystania z oferty polskich rolników, przetwórców, bo to wspiera naszą gospodarkę i w efekcie pozwoli nam wszystkim przejść ten trudny czas przy jak najmniejszych stratach
— Jan Krzysztof Ardanowski, minister rolnictwa.
Tygodnik „Sieci” z prezentami dla konsumentów patriotów dostępny w sprzedaży już od 25 maja.
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/501611-az-dwa-prezenty-w-tygodniku-sieci