W związku z zamieszczoną 1 sierpnia 2017 r. w serwisie Instagram komunikacją napoju Tiger, chcemy bardzo szczerze przeprosić wszystkich, lecz przede wszystkim samych Powstańców. To nie powinno się nigdy zdarzyć. Jesteśmy zszokowani tym równie mocno, jak wszyscy, którzy swoje oburzenie wyrazili publicznie
— czytamy w oświadczeniu Doroty Liszki, manager ds. Komunikacji Korporacyjnej koncernu Maspex, który produkuje napój Tiger.
CZYTAJ RÓWNIEŻ: Środkowy palec w rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego! Skandaliczna grafika napoju Tiger Energy Drink
Powstanie Warszawskie było wielkim, dramatycznym wydarzeniem w naszej historii. Niezależnie od historycznych ocen, wszyscy zgadzamy się, że Powstańcom i Miastu, które tak heroicznie walczyło o wolność, należy się ogromny szacunek i pamięć. Jesteśmy polską firmą zatrudniającą tysiące ludzi, którym każdego roku 1 sierpnia o godzinie 17 serca biją tak samo mocno. Tym bardziej ubolewamy nad tą sytuacją. Błąd ludzki, głupota, czyjeś niedopatrzenie. Bierzemy za to pełną odpowiedzialność. Wyciągamy z tego wnioski. Osoby odpowiedzialne za to niedopuszczalne zdarzenie, poniosą konsekwencje
— podkreśla Liszka.
Wierzymy, że nasz błąd uda nam się przekuć w coś dobrego. Chcemy zadośćuczynić za to, co się stało
— dodaje.
Firma przypomina, że przekazała kwotę pół miliona złotych na pomoc żyjącym Powstańcom, w ramach zbiórki „Pomoc dla Powstańców”, organizowanej przez Światowy Związek Żołnierzy Armii Krajowej.
Najważniejsze, by z błędów wyciągać wnioski. Zrobimy, co w naszej mocy, by tak się stało. Przepraszamy
— podkreśla przedstawicielka koncernu Maspex.
gah
-
Polecamy „wSklepiku.pl”: „Powstanie Warszawskie. Pierwsze dni. Interaktywne spotkanie z historią”.
To Ty zostajesz współautorem tej książki. Decydujesz o losach głównego bohatera. Możesz dołączyć do powstania lub wybrać życie cywila, konstruować granaty, nauczyć się obsługi piata lub budować barykady. Ta książka – dzięki swojej nowoczesnej formule – pozwala na swobodne przemieszczanie się w czasie i przestrzeni.
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/352556-tiger-przeprasza-za-skandaliczna-akcje-promocyjna-blad-ludzki-glupota-czyjes-niedopatrzenie-bierzemy-za-to-pelna-odpowiedzialnosc