Podczas spotkania w Ministerstwie Edukacji, przekazaliśmy pismo Pani Minister Annie Zalewskiej, w którym staramy się podpowiedzieć możliwe rozwiązania zabezpieczające integralność i dobro rodziny w szkolnym procesie edukacyjnym, w zapisach projektowanej ustawy.
W piśmie wykazujemy zakres prowadzonych działań i rzeczywiste cele np. Kampanii Przeciwko Homofobii, która ostatnio, przy wsparciu Rzecznika Praw Obywatelskich, agresywnie domaga się odgórnie wspartej przez Ministerstwo Edukacji, obecności na terenie placówek szkolnych. Sa to: „…odrzucenie chronionych normatywnie, kulturowych wzorów zachowań seksualnych i ról płciowych. (…), w kulturze i życiu społecznym powinno się odrzucić przypisywanie jednostkom trwałych ról i tożsamości, raz na zawsze definiujących osobę co do jej orientacji seksualnej. Świat szczęśliwy społecznie ma być światem, w którym i kobiety, i mężczyźni określają się w płynny, dynamiczny sposób co do swych seksualnych preferencji” (Prof. Ireneusz Krzemiński, Społeczna historia homoseksualności. Ruch wyzwolenia, w: podręcznik Queer studies…, s. 50. Wydany przez KPH).
Tzw. programy „antydyskryminacyjne” prowadzone przez tą i podobne organizacje przepełnione są treściami i ćwiczeniami mającymi na celu zaburzenie świata postrzeganego na heteronormatywny sposób przez dzieci, często zawierają wulgarne treści erotyczne, mające przybliżyć dzieciom świat homoseksualizmu.
Zwracamy się również z prośbą o usunięcie ze strony Ministerstwa Edukacji telefonu zaufania grupy Ponton reprezentującej proabrocyjną i propagującą swobodę seksualną Federację na Rzecz Kobiet i Planowania Rodziny, finansowaną i działającą na rzecz International Planned Parenthood Federation w Polsce.
Drukujesz tylko jedną stronę artykułu. Aby wydrukować wszystkie strony, kliknij w przycisk "Drukuj" znajdujący się na początku artykułu.
Podczas spotkania w Ministerstwie Edukacji, przekazaliśmy pismo Pani Minister Annie Zalewskiej, w którym staramy się podpowiedzieć możliwe rozwiązania zabezpieczające integralność i dobro rodziny w szkolnym procesie edukacyjnym, w zapisach projektowanej ustawy.
W piśmie wykazujemy zakres prowadzonych działań i rzeczywiste cele np. Kampanii Przeciwko Homofobii, która ostatnio, przy wsparciu Rzecznika Praw Obywatelskich, agresywnie domaga się odgórnie wspartej przez Ministerstwo Edukacji, obecności na terenie placówek szkolnych. Sa to: „…odrzucenie chronionych normatywnie, kulturowych wzorów zachowań seksualnych i ról płciowych. (…), w kulturze i życiu społecznym powinno się odrzucić przypisywanie jednostkom trwałych ról i tożsamości, raz na zawsze definiujących osobę co do jej orientacji seksualnej. Świat szczęśliwy społecznie ma być światem, w którym i kobiety, i mężczyźni określają się w płynny, dynamiczny sposób co do swych seksualnych preferencji” (Prof. Ireneusz Krzemiński, Społeczna historia homoseksualności. Ruch wyzwolenia, w: podręcznik Queer studies…, s. 50. Wydany przez KPH).
Tzw. programy „antydyskryminacyjne” prowadzone przez tą i podobne organizacje przepełnione są treściami i ćwiczeniami mającymi na celu zaburzenie świata postrzeganego na heteronormatywny sposób przez dzieci, często zawierają wulgarne treści erotyczne, mające przybliżyć dzieciom świat homoseksualizmu.
Zwracamy się również z prośbą o usunięcie ze strony Ministerstwa Edukacji telefonu zaufania grupy Ponton reprezentującej proabrocyjną i propagującą swobodę seksualną Federację na Rzecz Kobiet i Planowania Rodziny, finansowaną i działającą na rzecz International Planned Parenthood Federation w Polsce.
Strona 2 z 3
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/292914-wyrzucic-gender-ze-szkol-rodzice-apeluja-do-men-o-usuniecie-z-podrecznikow-szkodliwych-tresci?strona=2