Wyrzucić gender ze szkół! Rodzice apelują do MEN o usunięcie z podręczników szkodliwych treści

Fot. Fratria
Fot. Fratria

Podczas spotkania w Ministerstwie Edukacji, przekazaliśmy pismo Pani Minister Annie Zalewskiej, w którym staramy się podpowiedzieć możliwe rozwiązania zabezpieczające integralność i dobro rodziny w szkolnym procesie edukacyjnym, w zapisach projektowanej ustawy.

W piśmie wykazujemy zakres prowadzonych działań i rzeczywiste cele np. Kampanii Przeciwko Homofobii, która ostatnio, przy wsparciu Rzecznika Praw Obywatelskich, agresywnie domaga się odgórnie wspartej przez Ministerstwo Edukacji, obecności na terenie placówek szkolnych. Sa to: „…odrzucenie chronionych normatywnie, kulturowych wzorów zachowań seksualnych i ról płciowych. (…), w kulturze i życiu społecznym powinno się odrzucić przypisywanie jednostkom trwałych ról i tożsamości, raz na zawsze definiujących osobę co do jej orientacji seksualnej. Świat szczęśliwy społecznie ma być światem, w którym i kobiety, i mężczyźni określają się w płynny, dynamiczny sposób co do swych seksualnych preferencji” (Prof. Ireneusz Krzemiński, Społeczna historia homoseksualności. Ruch wyzwolenia, w: podręcznik Queer studies…, s. 50. Wydany przez KPH).

Tzw. programy „antydyskryminacyjne” prowadzone przez tą i podobne organizacje przepełnione są treściami i ćwiczeniami mającymi na celu zaburzenie świata postrzeganego na heteronormatywny sposób przez dzieci, często zawierają wulgarne treści erotyczne, mające przybliżyć dzieciom świat homoseksualizmu.

Zwracamy się również z prośbą o usunięcie ze strony Ministerstwa Edukacji telefonu zaufania grupy Ponton reprezentującej proabrocyjną i propagującą swobodę seksualną Federację na Rzecz Kobiet i Planowania Rodziny, finansowaną i działającą na rzecz  International Planned Parenthood Federation w Polsce.

« poprzednia strona
123
następna strona »

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych