NIE dla pana Conchita Wurst w Kielcach! Zaprotestuj

Czytaj więcej Subskrybuj 50% taniej
Sprawdź
fot.youtube.pl
fot.youtube.pl

Conchita Wurst ma być zagraniczną gwiazdą tegorocznego Sabatu Czarownic, imprezy promującej woj. świętokrzyskie. Wurst robi nie tylko za „babę z brodą”, ale cały czas aktywnie wspiera postulaty gejów i lesbijek. Pojawia się więc pytanie - czy ktoś taki powinien brać udział w imprezie promującej woj. świętokrzyskie?!**

Mieszkańcy Kielc i nie tylko oni apelują do władz miasta Kielce i organizatorów imprezy o odwołanie kontrowersyjnego występu Thomasa Neuwirtha - pseudonim artystyczny Conchita Wurst - oraz rezygnację z tych elementów scenografii, które kojarzą się z satanizmem.

Zbierane są podpisy pod protestem wobec planów występu pana Thomasa Neuwirtha (pseud. Conchita Wurst). Jest on skierowany do Marszałeka Adama Jarubasa (Sejmik Województwa Świętokrzyskiego) i Małgorzaty Wilk- Grzywna (Regionalna Organizacja Turystyczna Regionu Świętokrzyskiego).

Ta impreza nie spełnia oczekiwań ogromnej liczby mieszkańców regionu świętokrzyskiego i naszego kraju. Uważam, że promuje treści negatywne i nie jest dobrą wizytówką Świętokrzyskiego.

Na ścianie Kadzielni, a więc w miejscu, gdzie ma odbyć się „Sabat”, umieszczono Pomnik Tablic Dziesięciu Przykazań. Wskazuje on inny kierunek promocji regionu. Proszę o rozważenie tego kierunku.

—to fragment petycji przygotowanej przez organizację citizengo.org.

**Mimo narastających co roku protestów mieszkańców Kielc i widzów TVP przeciwko “Sabatowi Czarownic”, ta impreza ma się odbyć po raz kolejny i pochłonie aż 230 tys., a według niektórych źródeł nawet 273 tys. zł społecznych pieniędzy. Cały budżet imprezy to 900 tys., z czego 500 to pieniądze unijne

—informuje citizengo.pl.

Czy pomimo protestów austriacki skandalista Thomas Neuwirth, znany jako Conchita Wurst, wystąpi w Kielcach? Jedno jest pewne - laureat Eurowizji 2014 już się cieszy, że przyjeżdża do Polski

Jeśli chcesz podpisać protest wejdź na stronę citizengo.org.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych