Kosztowny PR Ministerstwa Zdrowia. A kolejki do lekarzy jak były, tak są

Czytaj więcej 50% taniej
Subskrybuj
fot. PAP/Jakub Kamiński
fot. PAP/Jakub Kamiński

W ubiegłym roku na PR i reklamę własnych programów Ministerstwo Zdrowia wydało aż 14 milionów złotych — donosi „Fakt”. I jak zauważa, kosztowne promowanie własnego resortu, nie przełożyło się na skrócenie kolejek do lekarzy.

Miało być szybciej, łatwiej i bez większych problemów. Szumnie zapowiadany przez Bartosza Arłukowicza pakiet kolejkowy i onkologiczny jednak nie sprawdza się. Z ostatnio opublikowanego raportu WHC (Watch Health Care) wynika, że pacjenci na świadczenia medyczne czekają tyle samo, a nawet i dłużej niż w ubiegłym roku.

CZYTAJ WIĘCEJ: Fiasko pakietu onkologicznego. Raport WHC: Polacy wciąż muszą czekać długie miesiące w kolejkach

Te porażki nie przeszkadzają ministerstwu wyrzucać w błoto gigantycznych kwot na własną promocję

— zauważa gazeta.

Jak podaje tabloid, z 14 milionów złotych przeznaczonych na PR i reklamę programów własnych, pół miliona poszło na reklamę pakietu onkologicznego.A kolejki jak były, tak są…

ZOBACZ TEŻ: Czego się nie tkną, to psują! Pakiety onkologiczny i kolejkowy niezgodne z konstytucją?

lap/Fakt.pl

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych