W ubiegłym roku na PR i reklamę własnych programów Ministerstwo Zdrowia wydało aż 14 milionów złotych — donosi „Fakt”. I jak zauważa, kosztowne promowanie własnego resortu, nie przełożyło się na skrócenie kolejek do lekarzy.
Miało być szybciej, łatwiej i bez większych problemów. Szumnie zapowiadany przez Bartosza Arłukowicza pakiet kolejkowy i onkologiczny jednak nie sprawdza się. Z ostatnio opublikowanego raportu WHC (Watch Health Care) wynika, że pacjenci na świadczenia medyczne czekają tyle samo, a nawet i dłużej niż w ubiegłym roku.
Te porażki nie przeszkadzają ministerstwu wyrzucać w błoto gigantycznych kwot na własną promocję
— zauważa gazeta.
Jak podaje tabloid, z 14 milionów złotych przeznaczonych na PR i reklamę programów własnych, pół miliona poszło na reklamę pakietu onkologicznego.A kolejki jak były, tak są…
ZOBACZ TEŻ: Czego się nie tkną, to psują! Pakiety onkologiczny i kolejkowy niezgodne z konstytucją?
lap/Fakt.pl
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/240517-kosztowny-pr-ministerstwa-zdrowia-a-kolejki-do-lekarzy-jak-byly-tak-sa