Piwo Lech będzie głównym sponsorem tegorocznego Przystanku Woodstock. W związku z tym, Jerzy Zbigniew Owsiak, twórca tego festiwalu open-air a przy okazji także właściciel Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy będzie pojawiał się w spotach promujących piwo Lech - informuje portal press.pl.
Ogólnopolska kampania reklamowa o 20. Przystanku Woodstock rozpocznie się na początku lipca. Owsiak będzie pokazywał się w 10-sekundowych spotach wyświetlanych przed reklamami piwa, zapraszając na Przystanek Woodstock.
Jeszcze przed rozpoczęciem festiwalu do ogólnopolskiej sprzedaży trafi piwo w specjalnych, „festiwalowych” puszkach.
Przypomnijmy, że w ub.r. Owsiak tuż przed festiwalem wystąpił w reklamie operatora Play (P4).
kim, press.pl
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/201888-owsiak-coraz-lepiej-czuje-sie-w-reklamie-kiedys-play-teraz-lech-ladne
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!
Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.