Znani, światowi YouTube-rzy odwiedzają nasz kraj i publikują w sieci filmy ze swoich podróży. To wspólna inicjatywa Polskiej Organizacji Turystycznej oraz Ministerstwa Sportu i Turystyki. W jej ramach do Polski zaproszono siedmiu wpływowych wideoblogerów.
W Polsce jest wiele miejsc, którymi warto chwalić się za granicą. Cudzoziemców zachwycają nie tylko piękne krajobrazy czy zabytki, ale także nasza kultura, gościnność oraz bogata tradycja. By przyciągnąć obcokrajowców do kraju nad Wisłą, trzeba go najpierw odpowiednio wypromować. Wiedzą o tym inicjatorzy akcji #VisitPoland, w której wykorzystane będą popularne środki przekazu oraz wpływ znanych YouTube-rów na internautów.
Jedną z zaproszonych do współpracy osób jest Luis Cole z kanału FunForLuis, który ma ponad 2 mln subskrybentów tylko na samym YouTube.
FunForLouis, Alanxelmundo, Lost LeBlanc, Vagabrothers, Clavero, Conner Sullivan, i InternationallyMe odwiedzają m.in. Pomorze, Małopolskę, Warmię i Mazury, Bieszczady, Podlasie, a także najpiękniejsze polskie miasta.
Dzięki specjalnie przygotowanemu programowi, na filmach będzie można zobaczyć pełen przekrój atrakcji turystycznych Polski.
Goście spędzają czas nie tylko na zwiedzaniu zabytków, ale również na świeżym powietrzu. Byli już w Puszczy Białowieskiej, wkrótce czeka ich wyprawa w Bieszczady. Próbują także polskiej kuchni.
Jakość obsługi wizyt oraz to, co wideoblogerzy zastają na miejscu, czyli piękne krajobrazy, tętniące życiem miasta, wspaniałe jedzenie oraz życzliwość ludzi przekładają się na dodatkowe świadczenia, jakie otrzymujemy poza kontraktem. Czasem oznacza to więcej materiałów, a czasem nieplanowane posty towarzyszek podróży, które niejednokrotnie też są śledzone przez miliony fanów
— powiedziała w rozmowie z „National Geographic” Agnieszka Jędrzejczyk, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej.
Budżet akcji ma się zamknąć w kwocie 800 tys. zł. Według specjalistów od marketingu, kwota nie jest zbyt wygórowana, a za pośrednictwem internetu zdecydowanie lepiej dociera się do szerokiej grupy wiekowej 18-35 lat.
Materiały wyprodukowane przez influencerów będą wspierane kampanią POT w mediach społecznościowych. Kampania zakończy się w maju 2019 r.
wkt/national-geographic.pl
-
Polecamy nowy numer największego konserwatywnego tygodnika opinii w Polsce - „Sieci”, w sprzedaży od 5 sierpnia br., także w formie e-wydania na http://www.wsieci.pl/prenumerata.html.
Zapraszamy też do subskrypcji tygodnika w Sieci Przyjaciół – www.siecprzyjaciol.pl i oglądania ciekawych audycji telewizji internetowej www.wPolsce.pl.
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/smolensk/406839-youtuberzy-promuja-polske