Media publiczne to taka wartość, jak kiedyś było „22 Lipca”, czyli dawny E.Wedel. To jedna z najsilniejszych polskich marek, której nic nie zaszkodziło. Jeśli chodzi o markę TVP, nie ma się czego obawiać. Większość ludzi nadal jest przyzwyczajona do mediów publicznych. Być może to ludzie starsi, ale trzeba pamiętać, że media publiczne robi się dla wszystkich ludzi
—podkreśla. Jego zdaniem TVP przetrwa, i to także „dobrą zmianę”.
Da radę nawet PiS-owskiej „dobrej zmianie”
—śmieje się Czabański.
Ryb, se.pl
Drukujesz tylko jedną stronę artykułu. Aby wydrukować wszystkie strony, kliknij w przycisk "Drukuj" znajdujący się na początku artykułu.
Media publiczne to taka wartość, jak kiedyś było „22 Lipca”, czyli dawny E.Wedel. To jedna z najsilniejszych polskich marek, której nic nie zaszkodziło. Jeśli chodzi o markę TVP, nie ma się czego obawiać. Większość ludzi nadal jest przyzwyczajona do mediów publicznych. Być może to ludzie starsi, ale trzeba pamiętać, że media publiczne robi się dla wszystkich ludzi
—podkreśla. Jego zdaniem TVP przetrwa, i to także „dobrą zmianę”.
Da radę nawet PiS-owskiej „dobrej zmianie”
—śmieje się Czabański.
Ryb, se.pl
Strona 2 z 2
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/smolensk/291289-andrzej-urbanski-nie-martwie-sie-o-przyszlosc-mediow-publicznych-tvp-poradzi-sobie-nawet-z-dobra-zmiana?strona=2