Andrzej Urbański: "Nie martwię się o przyszłość mediów publicznych. TVP poradzi sobie nawet z 'dobrą zmianą'"

Czytaj więcej Subskrybuj 50% taniej
Sprawdź
Fot. PAP/Jacek Turczyk
Fot. PAP/Jacek Turczyk

Media publiczne to taka wartość, jak kiedyś było „22 Lipca”, czyli dawny E.Wedel. To jedna z najsilniejszych polskich marek, której nic nie zaszkodziło. Jeśli chodzi o markę TVP, nie ma się czego obawiać. Większość ludzi nadal jest przyzwyczajona do mediów publicznych. Być może to ludzie starsi, ale trzeba pamiętać, że media publiczne robi się dla wszystkich ludzi

—podkreśla. Jego zdaniem TVP przetrwa, i to także „dobrą zmianę”.

Da radę nawet PiS-owskiej „dobrej zmianie”

—śmieje się Czabański.

Ryb, se.pl

« poprzednia strona
12

Dziękujemy za przeczytanie artykułu!

Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych